Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Serada schreef:Dat zijn geen leuke gedachten Es maar zo erg zal het met Vera toch niet zijn of twijfel je daaraan?
Uprica schreef:Nou ik dacht gisteren even dat ik Boris in de ring zag lopen in de verte... wij stonden bij ring 3 en 4 en hun waren bezig met de proef in ring 2.... 2 druppels water en waren bezig met de L1. heb ze niet van dichtbij gezien hoor....
nu weer gezellie aan het werk.... donderdag me eerste proeflesje van lennard ( sttt niets tegen Val zeggen) ben benieuwd is al tijdje geleden dat we echt aasn het werk zijn geweest.
en zo niet dan toch!! Serada schreef:Ellen, ik ben het eigenlijk helemaal vergeten aan San te vragen. Zal ik morgen meteen even doen!Wat goed dat je al bent begonnen met lijnen, dieetje of doe je het zelf? Wel handig om je losse lessen al op te maken...
ellen_xx schreef:...als ik gewoon gezond blijf eten 3 maaltijden 2 tussendoortjes en 2 fruit en ernaat sporten en niet snoepen moet het lukken aangezien het bij mij op die manier makkelijk gaat ga ik het maar weer is proberen du sgeen snoepjes koffie chipies en vet vlees meer
ellen_xx schreef:haha ja net lekker gesport voelt wel goed al zeg ik het zelf haha
Mag van mezelf best wel wat zekerder van mezelf te worden en hopen dat het zo al een stukje de goede richting in gaat