Leuk spelletjes! dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb. maar hebben er dan al zo veel afgemeld voor volgende week? ik ga gewoon paardrijden hoor. Minco blijft thuis voor de voetbal.
Net in de klas wouden ik en nog iemand weten wat er vandaag moest spelen, dus gingen we alle poulen opschrijven en ze kloppen nog ook Vandaag zijn er weer leuke wedstrijden, dus ik zit straks voor de tv
Nee het ging echt niet.. Na zaterdag was ik zelf al wat banger en dan gaat fieg ook al 6 meter voor de hoek wegspringen.. Ben er na 20 minuten maar afgegaan, daarna is Liselot er nog even opgeweest.
hoow was het echt zo erg? ben je niet bang dat omdat je er deze x afgestapt ben die het volgende x alleen maar erger doet?
haha ik heb echt TEVEEL te doen vandaag!
Steef
Geplaatst: 18-06-10 12:15
Nouja op een gegeven moment kwam ik niet meer van m'n volte EBE af omdat ik zelf gewoon heel bang ben dat ie ineens weer gaat rennen en raar doen waardoor hij ook nog meer gespannen raakt en zo wordt het steeds erger Maar het is zo stom, in stap kom ik er zo langs, maar in draf, ho maar.. Nee heb dit al vaker gehad met Fieg, ene keer gaat het wel, andere keer niet. Zaterdag liep die namelijk heel fijn (al ben ik toen niet in de buurt van de hoeken geweest, maar wel groter dan een EBE volte. Toen liep die verder wel heel fijn) Ik weet ook wel dat ik hem eigenlijk aan moet pakken, maar als ik erop zit ben ik daar gewoon te bang voor.