Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:Oké...ik ben wel benieuwd, misschien wil ik ook wel mee. Ligt er een beetje aan hoe lang het van te voren bekend is, en of ik dan nog vrij kan krijgen.lokatie nee nog niet we willen eerst kijken of er genoeg animo voor is voor we verder gaan en er mischien dan voor niks energie in steken
ATE schreef:winnitou schreef:vertel???????
ja wie weet ik niet echt![]()
zou wel leuk zijn als je ook mee gaat
winnitou schreef:ATE schreef:we hebben in de kantine een papier opgehangen waar je kan inschrijven daarvan daan kunnen we kijken of het haalbaar is een kamp te doen en waar en wat de kosten zijn dat moeten we dan nog gaan bekijken
Dan wordt het tijd dat ik weer eens op de manege kom
winnitou schreef:ATE schreef:het zal dan waarschijnlijk ook een kamp worden waar we met allen moeten koken enz enz dus niet zo n luxe als veldt kamp hoor hahahahhahaahhaahah
dat moet toch voor de meesten geen probleem zijn

LIQUITA schreef:xan schreef:Ik zag in de nwe Bit mooi bruine laarzen van HKM en ook nog voor een leuke prijs. Weet iemand van jullie een paardenwinkel in de buurt die HKM verkoopt ??
Hier kun je wel bestellen. Weet natuurlijk niet of ze daar ook die laarzen hebben.
http://www.hkm-sportsequipment.eu/avant ... &e2=001001
.