Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Heb het gelukkig redelijk van me af kunnen zetten tijdens de vakantie, maar als ik straks moet huilen sorry alvast!!

).
) JoNew schreef:Manon, karlijn, Linda en Laura jullie heb ik eruit gehaald. Volgende keer zijn jullie er weer gezellig bij!
Zo te zien wordt t 16 april of 7 mei. Op die data kan tot nu toe iedereen.
) dus het valt te proberen. Anders gaan wij met de kleintjes auto voor het geval dat!
) bij zijn komt het wel goed denk ik!
vanaf zondag ga ik Kushti rijden
leuk! Angelkisssss schreef:Whahahahaa!!! Mijn jas, vest, camera en pinpas waren de eerste avond uit de kroeg meegenomen in Kirchberg. Dus ik pas geblokkeerd en nieuwe jas gekocht en beetje balend van mijn camera maarja je kan je niks aan doen. Wordt ik net gebeld door de bank dat ze een telefoonnummer hebben van mensen die mijn pas hebben en nog meer spullen. Dus ik heb net die mensen gebeld en ze hebben mijn jas pas en camera (alleen geen vest, maarje dat is dan maar pech). Lag allemaal in de auto van hun zoon. Die heeft me niet meer terug kunnen vinden in Kirchberg dus heeft alles maar megenomen naar Nederland zodat ze hier konden bellen met de bank en mijn gegevens konden achterhalen. Dus ik ga even riching Eindhoven om mijn spullen te halen, echt bizar!!
Wat een raar verhaal zeg, maar je spullen wel terug