Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 

LIQUITA schreef:winnitou schreef:Ja...ze gaat naar een rusthuis in Putten. Volgend weekend is het zo ver .... zuchtPrachtfoto's Liquita, mooi aandenken.
Heb je al een adres voor Liquita?.
. Oja...en het verstoppertje spelen in Jo haar slaapkamer. Hahahha...we waren echt erg, zelfs de kids vonden ons vervelend. Het voelde echt een beetje als een schoolreisje
. LIQUITA schreef:Ik ga nu echt m'n bedje opzoeken, zit vrezelijk te gapen. Maar krijg steeds leuke reacties op Hyves, dus lukt het me steeds maar niet om af te sluiten. Ik zal de polonaise voor het slapen gaan wel erg missen. Oja...en het verstoppertje spelen in Jo haar slaapkamer. Hahahha...we waren echt erg, zelfs de kids vonden ons vervelend. Het voelde echt een beetje als een schoolreisje
.
LIQUITA schreef:Ik heb hele mooie foto's gemaakt van Liquita in het bos. Ik heb de link van alle foto's in m'n onderschrift staan. Maar ik wil er toch een paar laten zien.
Voor de laatste keer heel eventjes op haar rug.
Ze was zo braaf in het bos, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Mavantos was er ook bij, dus dat gaf haar natuurljk veel rust.