Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 12:49

Morgen lekker de heledag met Spetter en beauty tutten :D

Chiron_

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:10

'k ben nu bezig met een Jack russel te tekenen,
en heb net de opzet gemaakt voor Spetter :D

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 16:58

Zo ik ben verrot :x

van 10 tot 2 gewerkt
Daarna op de fiets naar de Dobbeplas foto's maken van een hele leuke Rotweiler :))
En toen enorm omgefietst om thuis te komen omdat niks te doen was ;(
Ik kan niet meer :+

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 17:46

Eeen foto van vanmiddag

Afbeelding

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 18:09

Vandaag dus weer geen trams of bussen dus maar gaan lopen, 3 uur over gedaan met 2 tussenstops van kwartier ofzo. En toen nog naar Blando lopen, is niet zo ver maar ik ben het lopen nu wel zat. Dus heb ik mijn beweging wel weer gehad.. :+

Leuke foto Fem! :j

Heb nog wel leuke foto's kunnen maken op stal, en in het park :').
Ik kon het niet laten, net zoals Kaar. :=

Afbeelding

Chiosso.. :)
Afbeelding

Z'n tand. :))
Afbeelding

En Ollie :D
Afbeelding

Afbeelding

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 18:31

Leuk leuk :))

IK ben het fietsen en lopen idd ook zat naoom :j

Ik heb er 1.5 uur over gedaan om van de Dobbeplas naar huis te komen

Ik zou morgen naar Glen gaan..
En dan gaan we misschien niet meer ;(
Vanwege de sneeuw enzo, vindt het echt niet leuk.. Dacht ook leuke foto's te maken van Glen in de sneeuw

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 18:52

morgen voorspellen ze ook nog ijzel Fem.
Wij zijn boodschappen wezen doen.Dat ging hier wel goed alleen de binnenwegen zijn wat minder.
Het is hier wel weer - 5 ,echt koud.
Geef mij de zomer maar,hoe mooi het ook mag zijn.

Mijn ene stoere kat denkt volgens mij dat die voor de andere[baby] poes moet zorgenZe kwam net alweer een muis aan haar brengen en is nu weer op muizenjacht.Hihi je ziet Nous dat ik ook een watje heb.

Balen dat er zoveel gelopen moet worden bij jullie omdat het openbaar vevoer het weer eens niet doet.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 19:58

nou was blij dat ik thuis heb gewerkt morgen weer :)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 20:00

Jongens, ik moest bijna 10 pagina's bijlezen :oo

Marion, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :D :D :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 20:06

Afbeelding
(De kat had gister lang genoeg buiten gezeten dus vannochtend vondt hij het wel genoeg en ging de sneeuw in :)

Afbeelding
(hier lijkt hij alleen een beetje dik)

Afbeelding
En hier mijn zusje en haar logeetje die gister een sneeuwpop kwamen maken :D

zo weer wat winterse foto's

roxxi1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 20:12

leuke foto's

roxxi1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 20:12

ben egt verrot ben helemaal weze lopen naar stal XD

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 20:36

Dames wat klagen jullie nou over LOPEN!!!!!! Het is gezond en helemaal niet slecht voor de verwende beentjes. Loop de hele dag op mijn werk en thuis en naar stal om de paarden toch nog te gaan verzorgen.

Kan zeer waarschijnlijk morgen niet naar mijn werk haha..... rijden geen trams en bussen enzo en de fiets is ook geen optie nu. Ruim 15 km lopen en weer terug is mij toch iets teveel van het goede.

De tram van vanmorgen staat nog steeds op dezelfde plaats, hoek Sadatweg haha. Is uit de rails gelopen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 21:02

spettertjuh schreef:
Dames wat klagen jullie nou over LOPEN!!!!!! Het is gezond en helemaal niet slecht voor de verwende beentjes. Loop de hele dag op mijn werk en thuis en naar stal om de paarden toch nog te gaan verzorgen.

Kan zeer waarschijnlijk morgen niet naar mijn werk haha..... rijden geen trams en bussen enzo en de fiets is ook geen optie nu. Ruim 15 km lopen en weer terug is mij toch iets teveel van het goede.

De tram van vanmorgen staat nog steeds op dezelfde plaats, hoek Sadatweg haha. Is uit de rails gelopen

kaar die jongeren zijn niet zoals wij opgegroeid.Buitenspelen en alles lopend en of op de fiets doen.
De meesten worden tegenwoordig al met de auto naar de kleuterschool gebracht.Hihi
fijne vrije dag morgen haha Kun je in iedergeval op je gemak naar de peerden lopen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 21:16

Hihi, je hebt gelijk, Karin! We hebben genoten zondag van de wandeling naar/van stal! En vandaag wéér genoten, ook van de vogels in mijn tuin, die allemaal lekkere hapjes krijgen van Jet! Ze zaten al te wachten, vanmorgen!
Ik kon mijn werk niet bereiken vandaag. Zou met chauffeur meerijden die een jongen ophaalt die vlak achter mij woont, want tram, trein, bus ging hem niet worden. Belt de chauffeur dat ze niet gaat rijden, het busbedrijf wil geen risico lopen met dit weer. Je moet je ook niet voorstellen dat er iets gebeurt met een busje met gehandicapte kinderen, natuurlijk! Ik heb allerlei mensen gebeld, maar het was overal chaos....och! :o Ik heb mij prima vermaakt met het maken van wat extra Kerst (:) versiering, de lampjes in de tuin ophangen en .....naar Warenko wandelen, wat weer prachtig was. Warenko heeft in de longeerbak gelopen, zelfs even rustig gedraafd, ging best! En lekker in zijn blootje in de sneeuw gerold :D
Morgen ga ik weer proberen om naar het werk te gaan, anders zijn straks mijn vrije dagen op!

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 21:38

Nou ik ben er gekomen hoor!

Half 8 de deur uit gegaan...en vanavond om half 8 was ik weer thuis ;(

En nu ga ik naar mijn mandje...het was echt druk op het werk....en morgen weer proberen om er te komen :(

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 22:01

heey hallo mensen!
Ik kan er echt niet blij meer van worden.
Oke het ziet er gezellig uit die sneeuw.....
Enja het is leuk voor kinderen om in te spelen...
Maar ik vind het weeer zat nu...
Ik wil gewoon naar mn paardjes toe! :(
ik kan verdorie moeilijk mn wijk uit i.v.m de gladheid maar richting stal is zeker geen doen....
Moet morgen ook gewoon weer naar werk.
Heb vandaag mn collega uit haar parkeer vak moeten duwen en een mede weggebruiker weer op weg moeten helpen... ( lees dikke bak met achterwiel aandrijving die stond te slippen op een klein holletje hihi:P ik ben blij met mn voorwiel aandrijving joh hihihi)

ik vind het nu echt wel genoeg geweest wil weer mn gewone leventje oppakken... Vind dit maar knudde :'(

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 22:06

spettertjuh schreef:

ik klaag voorlopig niet meer over lopen :Y)

ik wil je nog een keer echt onwijs bedanken wat je allemaal voor mn paardjes doet :)
weet echt niet hoe ik op stal moet komen....
Mocht de weg maar enigzins begaanbaar worden laten jullie het me dan weten?
Begin die twee donderstenen al best wel te missen...

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 22:06

Ik ben er ook gekomen en ook weer heel thuis, maar denk dat ik morgen ook thuis blijf, terugweg was gewoon te erg. Heb vast gestaan op de abtswoude, op een besneeuwde dam, moest vrachtwagen langs :(
Durfde daarna niet meer zo goed te rijden, gelukkig kwam ik Jordis tegen (van die merens) en nadat we de auto weer op de weg hebben geduwd, mocht zij mooi verder rijden :o :D

Ga morgenochtend wel ffies kijken hoe de Abtswoude is, als t gaat dan doe ik wel poging, zo niet dan wordt t voor mij ook een vrije dag }:0

AfbeeldingAfbeelding

ooo hij heeft gewoon zo'n stoute kop de laatste tijd :+

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 22:10

Oh ja wat een dondersteen!

Vandaag ben ik ook niet gaan werken. Er reden geen/nauwelijks treinen naar Delft. Er komen zou misschien nog wel lukken, maar ik had echt geen zin om vast te zitten in Delft. Met Kerst ben ik daar al ;-) Morgen kan ik ook niet naar mn verzorgpaardje ;(

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 23:00

ja balen he dat je er bijna niet door kan gelukkig ben je weer veilig aan gekomen
je was morgen toch al vrij ??
ik moet morgen ook naar mijn werk als ik mijn auto uit het pakeer vak kan krijgen mijn werk is een en al grote weg waar ik overheen moet dat durf ik nog wel
maar de harreweg is echt een drama daar durf ik echt niet over tot aan de eerste veen is er niets aan gedaan
maar zo te horen weten ze bij de gemeente niet wie het moet doen beetje raar volgens mij is de helft van schiedam
ga het morgen op mijn werk uitzoeken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 08:45

Ben op t werk, nog best snel gedaan, 20 minuutjes denk ik :D

De Abtswoude is schoon!!!! Jeeee (:) geen glibbertjes meer de weg, niet de hele breedte, maar genoeg om te rijden/auto's te passeren (:)
Nu maar hopen dat t niet gaat ijzelen :o

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 08:58

hey allemaal nou ik ben weer lekkr thuis aant werk, mooi dat de abstwoude schoon is kan ik een stukje fietsen hoef ik niet alles te lopen vannavond.

Die ko zelfs met minder eten gaat hij niet minder stout kijken haha.

Rox vermoeiend he zondag was ik ook gelopen had het daarna wel lekker warm :) Ik ga vannavond denk wat foto's maken van tank als het droog is :)

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 09:00

nou als de abstwoude te doen is, kom ik lopend,
even kaar smsen, eten omkleden en lopen maar :D

7,4 KM moet lukken toch, hihi :D :D

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 09:02

Tot Dalyk,