Nog iets meer als anderhalve maand en gaan de paarden lekker het land op Dan kan je ook leuke foto's maken, maar zo met het zonnetje is het ook erg leuk om te doen.
Je kan leuke nieuwe kopen voor rond dat geld, zijn meestal cuore's of matiz ofzo (toch?) maar dan is een tweedehandsje van 3 jaar oud (uit de afschrijving) een betere deal
Tweedehands panda's zijn ook niet zo duur misschien
@ Ruitje, ik zag je gisteren in een andere auto rijden dan dat ik van je gewend ben ben je opzoek naar een hele nieuwe auto? Of tweedehands? En wat voor soort?
Zonnetje straalt vandaag weer, hopen dat het straks nog mooi weer is als ik naar stal ga.
nikkielvis
Geplaatst: 09-03-10 15:54
Nee als jij straks naar stal gaat gaat het regenen....
Wat een weertje weer vandaag, heerlijk! Ruitje, de peugeot 107 is ook vrij goedkoop! Zit subsidie op en is heel erg zuinig qua benzine. Zelf heb ik voor 7000 euro mijn peugeot 206 gekocht 2e hand, nog nooit problemen mee gehad .
nikkielvis
Geplaatst: 10-03-10 08:40
Nou gister weer lekker gereden. Hij doet zijn best en dat is altijd leuk om te zien. Ik heb echt zo'n bomproef tinkertje. Maar gister waren de dravers op de baan toch wel zo raar. Alsof hij ze nog nooit gezien heeft. Rare aardbei is het ook af en toe. Leuk een paar foto's gemaakt.