whahaha ja idd en dan heb ik ook nog venetes de tijd om eidenlijk braaf te gaan sproten xD want zo met me examens komt dr niet zoveel van... weel te gestressed
Ik zat op Wolinka, Marlous op Pepsi, Eefje op Rimano, Suus op Ben, Jeroen op Duke, Patricia op Dingo, Inge op Pepijn, Britt op Loulou en Simone op Imani
NinTaJeer
Geplaatst: 14-05-10 14:39
XTxGxTX schreef:
oke
ik had in dit jaar meivakantie super leuk leiders
Dankje Wie ben jij dan?
NinTaJeer
Geplaatst: 14-05-10 14:39
_Linn_ schreef:
Ik zat op Wolinka, Marlous op Pepsi, Eefje op Rimano, Suus op Ben, Jeroen op Duke, Patricia op Dingo, Inge op Pepijn, Britt op Loulou en Simone op Imani
ik heb wel echt spierpijn, vooral in men rug, en ik heb ook kontpijn merkte het toen ik ging fietsen! en uh naja ben moe en ik ben zonder makeup en in sloeberkleren naar huis gefietst net en ik voelde me echt aangestaard
Britt_Sisi
Geplaatst: 14-05-10 17:25
let niet op me gezwelbenen
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 14-05-10 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Hahaha ik zat ook de hele ochtend en halve middag zonder make-up en zonder me tanden gepoetst te hebben En tussendoor ook hardgelopen zonder make-up enzo, haha!
Ik moet zo op Gijs, heb ik echt geen zin in! Marlous gaf me hoop dat ik op die nieuwe mocht, Never Mind...urgh!
Whahahah! Nee Gijs is niet leuk als je in zo'n drukke les rijd. Hij is al niet vooruit te branden en als we met ze 11en rijden rijd iedereen in de weg, is Gijs alleen maar irritanter en nog 10 miljoen x minder vooruit te krijgen!