En dan naar de pauze van de avondvierdaagse.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En dan naar de pauze van de avondvierdaagse.
)
Rodeolessen waren weeer begonnen. En dat de hele tijd wanneer er ook maar een paard langskwam en zeker als een andere aan het springen was en dus geluid maakte. En daar ging die weeer.
duurde effe paar minuten en gelukkig ging het over.
, ik dacht echt: neeeee daar wil ik niet liggen, blijven zitten 

Kirsten_D schreef:Aahw avondvierdaagse is hinderlijk..! Maandag kwam ik ze met me scooter twee keer tegen(kon der 1 keer echt niet door), gisteren op de fiets kwam ik ze tegen kon op de weg waar ik reed niet doorrijden fiets ik om wegopbreking, vandaag rij ik er met me scooter weer in.. Aahw!
Elja schreef:hahah ja
de achtergrond is precies goed.
maar bij jou klopt de muts niet helemaal
die lopen in elkaar over
had hem vet snel ff in elkaar geflanst
Kirsten_S schreef:Zooo eindelijk kan ik weer schrijven! (was druk aan het leren voor saai kunstgeschiedenis se morgen)
Gisteren op vic gesprongen. Kwam een beetje later de bak in omdat me hoofdstel een probleem was. Dus niet veel kunnen inrijden. Wel ontspanne.
In het begin deed hij het wel goed, en ineenss zoeeeeeeeeeeeeeeeeefRodeolessen waren weeer begonnen. En dat de hele tijd wanneer er ook maar een paard langskwam en zeker als een andere aan het springen was en dus geluid maakte. En daar ging die weeer.
helemaal heet en aangespannen. een keer bijnaaaaa afgevallen , lag links op ze nek, tegen het hek aan. En toen wou ik omhoog komen, maar blijkdaar doordat al me gewicht op me rechtbeen kwam, schoot ineens de kramp erin. Jesus mina, wat deed dat pijn. ik schrok meteen want het was me rechterbeen (alleen nu aan de onderkant) en ik voelde hetzelfde als toen me hamstring gescheurd was. Het leek ook of er ineens een bal inzatduurde effe paar minuten en gelukkig ging het over.
springen ging wel goed, wat gespannen , wat er later uitging. Maar na al dat geklier ging die wel ineens lekker lopen .
maar dit schijnt die dus in het bos te doen. hele nare streken. hoofd naar een kant en met ze lichaam bokkend naar de andere kant, waardoor je dus snel je evenwicht verliest als je niet oplet.
ik zag mezelf al in het zand leggen, ik dacht echt: neeeee daar wil ik niet liggen, blijven zitten
Volgende keer wat meer doen in het inrijden. ik was wat meer met de ontspanning bezig, dus veel stap, draf , halthouden en heb dus niet veel gegaloppeerd. Ik denk ook dat als ze hem eerst losgooien of galopperen dat die dan veel minder bokt in het bos, omdat hij eigenlijk gewoon te veel energie heeft. (logisch met zo'n jong paardje)
maaar ik ben dus waarsch. met me pink aan de teugel blijven hangen (teveel gewicht erop volgens mij,) en het doet nu best wel pijn..

Kirsten_D schreef:Aahw avondvierdaagse is hinderlijk..! Maandag kwam ik ze met me scooter twee keer tegen(kon der 1 keer echt niet door), gisteren op de fiets kwam ik ze tegen kon op de weg waar ik reed niet doorrijden fiets ik om wegopbreking, vandaag rij ik er met me scooter weer in.. Aahw!

Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Zooo eindelijk kan ik weer schrijven! (was druk aan het leren voor saai kunstgeschiedenis se morgen)
Gisteren op vic gesprongen. Kwam een beetje later de bak in omdat me hoofdstel een probleem was. Dus niet veel kunnen inrijden. Wel ontspanne.
In het begin deed hij het wel goed, en ineenss zoeeeeeeeeeeeeeeeeefRodeolessen waren weeer begonnen. En dat de hele tijd wanneer er ook maar een paard langskwam en zeker als een andere aan het springen was en dus geluid maakte. En daar ging die weeer.
helemaal heet en aangespannen. een keer bijnaaaaa afgevallen , lag links op ze nek, tegen het hek aan. En toen wou ik omhoog komen, maar blijkdaar doordat al me gewicht op me rechtbeen kwam, schoot ineens de kramp erin. Jesus mina, wat deed dat pijn. ik schrok meteen want het was me rechterbeen (alleen nu aan de onderkant) en ik voelde hetzelfde als toen me hamstring gescheurd was. Het leek ook of er ineens een bal inzatduurde effe paar minuten en gelukkig ging het over.
springen ging wel goed, wat gespannen , wat er later uitging. Maar na al dat geklier ging die wel ineens lekker lopen .
maar dit schijnt die dus in het bos te doen. hele nare streken. hoofd naar een kant en met ze lichaam bokkend naar de andere kant, waardoor je dus snel je evenwicht verliest als je niet oplet.
ik zag mezelf al in het zand leggen, ik dacht echt: neeeee daar wil ik niet liggen, blijven zitten
Volgende keer wat meer doen in het inrijden. ik was wat meer met de ontspanning bezig, dus veel stap, draf , halthouden en heb dus niet veel gegaloppeerd. Ik denk ook dat als ze hem eerst losgooien of galopperen dat die dan veel minder bokt in het bos, omdat hij eigenlijk gewoon te veel energie heeft. (logisch met zo'n jong paardje)
maaar ik ben dus waarsch. met me pink aan de teugel blijven hangen (teveel gewicht erop volgens mij,) en het doet nu best wel pijn..
Jaa je bleef vet goed zitten!![]()
Dit soort bokken sprongen maakt hij indd ook in het bos
Hij springt gewoon met 4 benen te gelijk delucht in..
Hij bokt niet echt, maar hij maakt hele raare sprongen
!
! Zou wel leuk zijn als het op film had gestaan ! Zou ik wel willen terug zien wat die nou precies doet

(wat ik maandag ook naar school aan ga doen!) En me moeder was in het oranje en nog 2 andere waar me mee gingen waren helemaal oranje. Dus wij in de auto er naar toe.. En iedereen kijken onderweg joh! Ge-wel-dig!Astor schreef:Melanieetjuh schreef:Hier is ie dan!
Hij is 12 april geboren en het is een hengst veulen en heet dixion.
Op deze foto is hij 1 dag oud
En deze zijn van 22 mei
De vader is Westenwind.
WAT EEN PLAAATJE
Maar dat kan ook niet anders met zo'm knappe vader en natuurlijk Angelique als moeder
Vind het echt een super dat je haar terug gevonden heb en je contact hebt met de nieuwe eigenaren.
Echt super!
En wie is die mooie moeder
?!
Iriis_ schreef:Je kant toch de collage van deel 5 of 4 zelfs? Die ik toen had gemaakt
van iedereen, erin zetten?
D'r moeten dan nog wel een paar mensen bij, maar ik dat er wel nog bij maken dna hoor!![]()
Is leuk, makkelijk en snel een overzichtje

Astor schreef:Iriis_ schreef:Je kant toch de collage van deel 5 of 4 zelfs? Die ik toen had gemaakt
van iedereen, erin zetten?
D'r moeten dan nog wel een paar mensen bij, maar ik dat er wel nog bij maken dna hoor!![]()
Is leuk, makkelijk en snel een overzichtje
Anders staat er helemaal niks in het nieuwe topic zo te horen
kan je inderdaad die van vorige keren gebruiken
en gaje nou echt een discussie er in zetten?
wie opent trouwens het nieuwe topic?

Iriis_ schreef:
Elja schreef:ik zie ook niet echt in dat ris het verkeerd bedoelde?
juist alleen maar beter omdat er anders bijna niks in nieuwe topic zou staan.