Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mAnDyXX schreef:Ja ik herkende je eerst niet en toen was je iets voorbij en toen: Hee hoija ik zag het filmpje ook al lekker hoor jolanda!! Veel plezier vanafond.
@Suus volgens mij herkende jij mij niet eens toen ik hooi zei?? Maar het paardje ik heb er een erg goed gevoel bij de eigenaaresse is heel eerlijk en verteld ook echt alles. Het paardje vindt ik ook erg leuk nog lekker jong dus je kan er nog lekker veel mee doen
Je zag er heel anders uit!
LieZ_Horses schreef:ff veranderdRoos, Jor en ik zaten heel droog op het bankje met Smooky en Zorro aan de hand, komt Mandy langs fietsen!
SuusKiiss schreef:LieZ_Horses schreef:ff veranderdRoos, Jor en ik zaten heel droog op het bankje met Smooky en Zorro aan de hand, komt Mandy langs fietsen!
:
Had hem net al gezien op je hyves.

nu zijn haar manen opeens grijs? 
of was dat hele oude foto?
ik keek net zo ff naar ze, me oudere vis 'tuft' opeens z'n eten uit en een nieuwere zat ernaast en eet dat dan op!
Shetjjee__x schreef:Hahaiehll!!
mijn vissen zijn echte ransbakken!ik keek net zo ff naar ze, me oudere vis 'tuft' opeens z'n eten uit en een nieuwere zat ernaast en eet dat dan op!
Tessa neemt mijn woordje over! 
Dus kan wel Mandy. 
_Roosmarijn_ schreef:Wat betekend ransbakking nou dan?