Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

_sandra schreef:had net nog ff san van oj aan de lijn. gaat niet echt beter met haar. als ze zich beweegt is het net of er twee botten over alkaar heen schuiven. ze gaat morgen de arts ff bellen. ze vertrouwt het niet helemaal.

LIQUITA schreef:meelen schreef:Natuurlijk...alleen als je hem zelf nog hebt@Liquita, kun je mijn oude foto niet gebruiken?
Ik kom helemaal niet op de manege (errug he).
meelen schreef:_sandra schreef:had net nog ff san van oj aan de lijn. gaat niet echt beter met haar. als ze zich beweegt is het net of er twee botten over alkaar heen schuiven. ze gaat morgen de arts ff bellen. ze vertrouwt het niet helemaal.
He getverrr, vind ik wel sneu voor haar hoor.

_sandra schreef:volgens mij ben ik weer eens alleen aanwezig hihi. zit wel vaker tegen mezelf te kletsen. hahaha
meelen schreef:Nou ik heb er 3 gestuurd, kies maar uit.
_sandra schreef:volgens mij ben ik weer eens alleen aanwezig hihi. zit wel vaker tegen mezelf te kletsen. hahaha

LIQUITA schreef:meelen schreef:Nou ik heb er 3 gestuurd, kies maar uit.
LIQUITA schreef:_sandra schreef:volgens mij ben ik weer eens alleen aanwezig hihi. zit wel vaker tegen mezelf te kletsen. hahaha
Druk, druk, druk, druk

_sandra schreef:kijken jullie maar uit met je geschaats, heb je ook zo wat gebroken. kunnen jullie bij san aanschuiven!!!!
LIQUITA schreef:OPROEPJE!!!!!
Ik wil heel graag foto van jullie ontvangen voor de opening van Part 4 . Liefst foto van jezelf samen met een paard!
sorayaaaaa schreef:LIQUITA schreef:OPROEPJE!!!!!
Ik wil heel graag foto van jullie ontvangen voor de opening van Part 4 . Liefst foto van jezelf samen met een paard!
Mag ik ook deelnemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

_sandra schreef:bleeeeeh, word verkouden, mijn kind heeft me aangestoken!!!!!!
sorayaaaaa schreef:Natuurlijk, jij bent toch ook een Veldt Schatje.LIQUITA schreef:OPROEPJE!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
gezellig!
_sandra schreef:sorayaaaaa schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
van mij wel hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!! maar dan ben je wel een veld schatje hoor!!!!
dat zit er dan wel aan vast hoor
_sandra schreef:Ik niet alleen hoor, wij allemaal...we moeten dan wel (pas) op Pagina 500 ziten.ja, je hebt natuurlijk een dead line!!! 24 januari!!!!!!! hihihihi
meelen schreef:Ik doe me bestKun je er wat mee?
(natuurlijk het liefste die van Tornado)
!!! _sandra schreef:gaat gelukkig wat omhoog met de temperatuur. word tijd dat de kranen in de stallen het weer gaan doen!!!!

LIQUITA schreef:_sandra schreef:Ik niet alleen hoor, wij allemaal...we moeten dan wel (pas) op Pagina 500 ziten.ja, je hebt natuurlijk een dead line!!! 24 januari!!!!!!! hihihihi