meelen schreef:winnitou schreef:Welke maat/kleur?
Gewoon zwart of donkerblauw.
Had je nog wat in de aanbieding? hihihi
Hoe groot zijn je handjes?
Of te wel welke maat?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:winnitou schreef:Welke maat/kleur?
Gewoon zwart of donkerblauw.
Had je nog wat in de aanbieding? hihihi

winnitou schreef:@xan; klopt de datum voor de Friezen show: op zaterdag of zondag? (onderlinge zijn toch altijd op zaterdag of wil je Meelen tussen de Kids hebben)

winnitou schreef:Als het morgen redelijk weer is gaan we eventjes naar de camping, even lekker buiten wandelen en naar ons plekje kijken.
Rowan wil het liefst dat de caravan mee gaat, maar neemt genoegen met alleen zijn fiets.
xan schreef:meelen schreef:Ik moest even kijken wat voor dag dat was. En.....het is een ZONDAGDus JA HOOR ik wil wel mee. Gezellie.
Oeps foutje dan. Dan is het dus 1 maart, want het is op zaterdagavond.
Kun je dan nog steeds ????
xan schreef:winnitou schreef:@xan; klopt de datum voor de Friezen show: op zaterdag of zondag? (onderlinge zijn toch altijd op zaterdag of wil je Meelen tussen de Kids hebben)
Ha ha jouw reactie was dus sneller. Je hebt het vast al gelezen: FOUTJE !!!!!

xan schreef:meelen schreef:Ik moest even kijken wat voor dag dat was. En.....het is een ZONDAGDus JA HOOR ik wil wel mee. Gezellie.
) meelen schreef:winnitou schreef:Als het morgen redelijk weer is gaan we eventjes naar de camping, even lekker buiten wandelen en naar ons plekje kijken.
Rowan wil het liefst dat de caravan mee gaat, maar neemt genoegen met alleen zijn fiets.
Morgen droog en veel zon
Er zijn flinke opklaringen en zeer lokaal komt nog een winters buitje voor. De minimumtemperatuur loopt vannacht uiteen van 4 graden vlak aan zee tot rond het vriespunt in het binnenland. De zuidwestenwind is matig, kracht 3 tot 4, langs de kust waait het (vrij) krachtig, 5 tot 6 Bft.
meelen schreef:xan schreef:
Uhm, Als Sanne dan niet mee doet met de wedstrijd.
(grrrr toch weer een stomme zondag)

winnitou schreef:Hoe groot zijn je handjes?
Of te wel welke maat?

winnitou schreef:Wat heb jij toch met de zondag? (of tegen)
meelen schreef:winnitou schreef:Wat heb jij toch met de zondag? (of tegen)
Ik vind de Zondag de vervelendste dag van de week.

winnitou schreef:Voorheen kon je nog makkelijk kijken wie er op dit forum zaten via quote, nu moet je nog een keer helemaal extra naar beneden scrollen.
Ze maken het er niet makkelijker op. Kunnen ze niet gewoon een kopje maken wat continue in zicht is

meelen schreef:winnitou schreef:Voorheen kon je nog makkelijk kijken wie er op dit forum zaten via quote, nu moet je nog een keer helemaal extra naar beneden scrollen.
Ze maken het er niet makkelijker op. Kunnen ze niet gewoon een kopje maken wat continue in zicht is
Waarom wil je dat zo graag weten dan?
xan schreef:Meiden, ga mijn bed opzoeken![]()
![]()
![]()
helaas 10, is het voor jou morgen zo'n vervelende zondag![]()
En Anke, veel plezier morgen op de camping (het was daar toch altijd mooi weer !) Heb je voor dit seizoen weer dezelfde plek ???
En zelf ga ik morgenmiddag toch maar weer proberen een galopje te oefenen zonder "valt door binnenbeen"![]()

winnitou schreef:Heb je zin om volgende week zondag naar Kwadijk te gaan, Xan heeft wedstrijd, ik zoek een Chauffeur (kan ik Xan voorlezen) en jij hebt heel misschien geen saaie zondag (of juist wel)

xan schreef:Meiden, ga mijn bed opzoeken![]()
![]()
![]()
helaas 10, is het voor jou morgen zo'n vervelende zondag![]()
En Anke, veel plezier morgen op de camping (het was daar toch altijd mooi weer !) Heb je voor dit seizoen weer dezelfde plek ???
En zelf ga ik morgenmiddag toch maar weer proberen een galopje te oefenen zonder "valt door binnenbeen"![]()
meelen schreef:winnitou schreef:Heb je zin om volgende week zondag naar Kwadijk te gaan, Xan heeft wedstrijd, ik zoek een Chauffeur (kan ik Xan voorlezen) en jij hebt heel misschien geen saaie zondag (of juist wel)
Hahaha, als jij de weg wijst?!
Hoelaat is het?

meelen schreef:winnitou schreef:Heb je zin om volgende week zondag naar Kwadijk te gaan, Xan heeft wedstrijd, ik zoek een Chauffeur (kan ik Xan voorlezen) en jij hebt heel misschien geen saaie zondag (of juist wel)
Hoelaat is het?

winnitou schreef:meelen schreef:
Hoelaat is het?
Ik weet de weg en de starttijd is pas op vrijdag bekend (leuke sport he )

lekker jullie beiden.
meelen schreef:winnitou schreef:Wat heb jij toch met de zondag? (of tegen)
Ik vind de Zondag de vervelendste dag van de week.