Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Rijkie_ schreef:Huh nu snap ik het niet meer
Volgens mij bedoeld Lin dat we niet voor niks op een stal staan met binnenbak dus dat we er ook gebruik van moeten maken..
Maar goed never mind... ik ben een zeikerd met bodems....wordt je ook vanzelf wel met zo'n paard
Basic_ schreef:Het allerergst is die hoefslag gewoon. daar word ik echt gek van, Kom met kasteel Wilano die hoek niet goed door hoor

_Rijkie_ schreef:Basic_ schreef:Het allerergst is die hoefslag gewoon. daar word ik echt gek van, Kom met kasteel Wilano die hoek niet goed door hoor
Daar heb ik al last van en Romientje is maar 1.68
Maar wat ik het ergste vind is die slechte plekken bij E en B dat is zo mul en je valt echt in een gat daar.....
sniesie schreef:Ik heb gister voor de 2e keer buiten gereden![]()
Helaas dachten de manegelessen overdag er ook zo over dus daar lag ook een loopgraaf...
Ach, binnenhoefslag deed het ook!
Kelly_Taco schreef:
Talida schreef:sniesie schreef:Ik heb gister voor de 2e keer buiten gereden![]()
Helaas dachten de manegelessen overdag er ook zo over dus daar lag ook een loopgraaf...
Ach, binnenhoefslag deed het ook!
je hebt al meer buiten gereden weer toch? of helemaal alleen bedoel je?
xManon_ schreef:Ah wat sneu Fiek![]()
Ben ook erg benieuwd hoe het dan verder zit met Taco, kan ie dr gewoon intensief mee blijven lopen?
Kan en wil je evt niet een ander paardje een weekje lenen?

_Rijkie_ schreef:Kijk Fiek leuk voor Els
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/18 ... ef=1#photo
Balen hoor dat je niet naar je kamp kan, maar je kan wel naar de regio
En belangrijkste is dat Taac zometeen weer pijnloos rond loopt
*probeerd peptolk te geven*
Dat is ook absoluut het belangrijkste!! 

) Toen bood Kelly aan dat ik met Taco mocht, dat wilde ik ook niet want ik wilde alleen met Romina.

_Rijkie_ schreef:Nee joh gekkie!!!!
Goed overnadenken
Ik zou vorig jaar met Mina op kamp gaan (KB) maar Mina was toen kreupel (voor de verandering) Toen bood Kelly aan dat ik met Taco mocht, dat wilde ik ook niet want ik wilde alleen met Romina.
Uiteindelijk toch gedaan en ik heb echt een SUPER weekend met hem gehad![]()
![]()
Gewoon goed over nadenken
Ow en Taacie liep daar zooooo lekker op de super eb en vloed bodem!!! Die DA verklaarde ons al bijna voor gek....
Ik ben bang als ik niet ga dat ik er spijt van krijg maartoch...