Lekkerrr! Ik wil binnenkort als ik werk heb, geld opzij gaan leggen zodat ik een startpas kan aanvragen en me in kan schrijven bij een vereniging. Eventueel over een paar maanden een 'proef' wedstrijdje. Eigenlijk gaat het meer om de ervaringen die we krijgen dan dat we een wedstrijd heel goed rijden. Het is wel fijn, als we hem goed rijden. Maar ik moet eerlijk blijven en niet verwachten dat we meteen super hoge scores halen bij een wedstrijd. We zullen lekker bij de pony's starten, gewoon lekker veel ervaring opdoen en veel leren natuurlijk!
Ik zal eerst maar is moeten werken, en kijken of ik uiteindelijk genoeg heb om het te kunnen betalen haha.
Ohhh wat heb ik vanmiddag fijn getraind zeg Die les van gisteren heeft echt zijn vruchten afgeworpen, want ze liep vandaag echt super fijn! Hoop dat ze morgen ook zo goed haar best doet Knotten zijn in ieder geval al gedraaid, moet haar morgen alleen nog even soppen.
Het ging in zo'n rap tempo dat het me niet gelukt is om alle weilanden mee te pakken. Ik ben er morgen weer en dan zorg ik dat ik de weilanden pak die ik vandaag heb gemist
Haha, dat weet ik wel zeker Andrea! Zal ik meegaan op Eef haha. Just kidding, laten we dat nog maar niet doen met het kleine meisje. Eerst in de bak maar is flink aan de bak morgen, weer puppy dingetjes doen
Hahaha, het zou kunnen , maar dan zit ik er zowiezo te lang op, eerst maar is meer conditie opbouwen haha. Wil der namelijk niet de heen weg, de tijd dat we daar zijn en de terug weg zoveel belasten. Eerst lekker in de bak conditie opbouwen en uiteindelijk kleine buitenritjes
Haha , ik ga morgen wel 'hard' trainen in de bak , dan zien jullie me vast wel voorbij schieten . Gelukkig is ze erg snel terug te nemen, alleen moet ik me vingers zeg maar meer om de teugels doen en nog een paar foutjes, die uiteindelijk wel opgelost kunnen worden . Ik ben niet te groot voor eef trouwens! haha, m'n benen bungelen niet onder de buik door, dus kwa maat past het wel
Nou hier is het fantastisch en we hebben rondje door bos gereden met kar. Verder paarden verkassen en uitmesten enz. Kortom druk druk 4 paarden aan huis met ww erbij en dadelijk even langs paard wat in het land staat en daarna koffie maken dus ook druk met huishouden.