Daar staan regelmatig wel meer dan 4 paarden hoor

in die grote bak dan bedoel ik eiglk.
Daar rij ik langs als ik de sluiproute naar mn oma neem

Maarre ik ga er vandoor, even bij het kind kijken en om 10 uur komen de ouders thuis..
byebye
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Mendi schreef:Vind die tweede foto stoer! ken het verder niet, ben niet zo bekend in die buurt.
ladyjoy schreef:Huh Lav? Dat kan echt niet hoor! Er is om precies te zijn 1 paard, 2 pony's en Yen is een Arabierenpaard![]()
En ze staan nooit met zijn 4en samen want dan vechten ze om het vrouwtje (Yen)!

ladyjoy schreef:Dan vraag ik me af waarom ik dat nooit heb gezien en waar die paarden vandaan komen!

Lavandula schreef:Dat zal best
Is ook een tijdje niet meer geweest hoor, maar vorige zomer stonden er meer, en zowiezo ook een grote zwarte.
Vraag maar eens, of ze weleens andere paarden in hun bak hebben gehad
Mendi schreef:Joki schreef:Lav als je een keer niet op maandag gaat wil ik wel mee maar heb 2 uur terug dancecondition gehad en ben nog steeds kapot
Wow, klinkt heftig!
Ga je morgen met Ox het bos in? Het is weer lente geloof ik! Zag al krokussen de kop boven de grond uitsteken..!!
haha

ladyjoy schreef:
De (grote) bak
IJweg (rechts ligt de bak, links het huis + stallen)
De (grote) bak aan de IJweg
sabje19 schreef:Ik rij daar ook elke dag langs op weg naar stal. Is een handige sluiproute als er file staat op de A9
Die shetlanders zie ik altijd daar staan en volgens mij heb ik daar ook wel eens een meisje met een donkere schimmelpony zien rijen.
Mendi schreef:People are watching you, Ladyjoy
hehe