maar maaike, ik hoorde gister van aniek dat het bij beukers 10 mnden wachttijd is
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

fionaa schreef:komt omdat we meer moeten betalen ivm met stro dat duurder wordt.
maar maaike, ik hoorde gister van aniek dat het bij beukers 10 mnden wachttijd is

Mensen die op vlas staan hebben er sowieso geen last van, das wel beter.

. 

Rytm schreef:Volgens mij blijven heel veel mensen uiteindelijk toch, die zouden alleen maar weggaan uit protest en dat vind ik geen goede reden want ze doen wat ze kunnen bij Poel. Dat gezeik er de hele tijd over, word er doodziek van.
Ik baal als een stekker dat ik weg moet en heb geen zin om de hele tijd opgejut te worden om te zeggen hoe l.ullig het is en hoe overdreven enzo. Niet alleen hier hoor maar op stal ook.
Komt goed Merel, je kan het!
Had net les, ging niet zo goed, daarna was sprongetjes genomen en dan loopt poownie ineens als een trein dressuurmatig. Blijft vervelend want kan nou eenmaal niet altijd een heel parcours voor dr bouwen. Maar ga morgen wel springen dan is ze met mn wedstrijd in een goed humeur.

. 

op Nestlé als het goed is