.Het is nu lekker zonning en die wint gaat ook afnemen vanminddag al... Dus ja hopen dat het zo blijft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Misschien gaat we het dit weekend nog halen
.
)
. moet toch tegen iemand kunnen praten
.
Erg vind ik het niet hoor, maar buiten is het niet zo grappig. Doe me dan maar Fox, of wat anders. Ik merk het wel
Dus morgen neem ik hem mee
vind ik ook goed hoor, ik wist voor jou geen leuk paard. Jij vind bijna alles goed.
kom je ook taart halen
antoinetje schreef:Zo dan wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan??? Nee ik heb geen 10 pagina's bijgelezen, ik ben gebleven bij het verzinnen van een nieuwe topicnaam... ik weet een leuke naam!!!
Koos Grandioos!!!! Dat vind ik gewoon zooooooooow leuk bedacht...rijze allemaal (en ja Fenna is ook een bikkel al gaat ze vanavond niet rijden)

Toch vind ik het niet zo erg om op haar te rijden al rijdt ze echt verschrikkelijk. Ik vind het zadel ook helemaal niet fijn. Dus deze les kreeg ik te horen:
Dus toen maar achteraan geslingerd, beugels over het zadel gedaan, want dat zat beter en meegehobbeld. Ook wel eens leuk 
Behalve de laatste, dat is wat ik wil
)
Of Paco?
)