Xeen schreef:Hahaha
ja de jeugd van tegenwoordeig hé madelon
Maar melis ..
Ik doe altijd precies t zelfde als mn ma dr achter zit
Daarom!! zegt mn moeder over bij afkick verschijnselen nou zei kan dr ook wat van..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Xeen schreef:Hahaha
ja de jeugd van tegenwoordeig hé madelon
Maar melis ..
Ik doe altijd precies t zelfde als mn ma dr achter zit
Eefje23 schreef:Madelon, Mike is begonnen hoor!!! Geef hem maar de schuld!!! Oh nee, doe maar niet want dan wordt Shir vast boos op je!!!
!!!!!
Gezelli hoor!! Alleen niet op vrijdagmiddag want dan komt de DA voor Robje zijn kiezen!!! 
JoYcE1982 schreef:hallo dames, het gaat goeeeeeeed met mij!!!!! Morgen ben ik eindelijk weer op stal, ben net terug van een lekker weekje vakantie en ben heerlijk uitgerust. Met mijn voetje gaat het ook beter dus ga morgen weer lekker rijden op Bartje.
Maar ik heb ook tegen Renee gezegd, als hij dan eenmaal goed gekeurd is, is het misschien beter om hem gelijk mee te laten nemen door die mensen. Uitstellen is ook geen optie in mijn ogen. Vind het wel nog steeds onwijs jammer, maar het is voor hem het beste.
Sily schreef:Vraag me nu toch af waar jullie precies zien waar wie is![]()
Zie alleen onderin forumgebruikers, maar dat is toch voor het hele forumgedeelte en niet alleen dit topic?
Nou ja...hoi mensjes die ik niet ken en mee lezen hier

).. ben bij het huis dus maar weer omgedraait! Sily schreef:Ja daarom vroeg ik me ook af hoe Anita wist dat er een tonkie mee las hier![]()
Zit nu mezelf in de war te maken (blonT he)
Sily schreef:Bart gaat ineens idd erg snel, beetje onwezelijk.
John jij hebt het goed, daarom snapte ik het hele hoi Tonke gebeuren al niet![]()
Maar dan nog zwaai ik nu naar alle mensen die stiekum mee lezen hier (lief he)
kan ook minder lief zijn hoor,zeg het maar,dan schreeuw ik gewoon even iedereen die geen MDer is ons topic uit![]()
hebben we weer ehmsz...tel...twijfel.....2 mensen extra
) Sily schreef:Ok dan, mag ook iedereen reageren? (gaat vriendenkring bij 1 sprokkelenhebben we weer ehmsz...tel...twijfel.....2 mensen extra
)