Vliegen is bestgoed te doen, het vliegen zelf is niet eng. meer het opstijgen wat een grappig gevoel geeft dat vind ik wel leuk. Landen vind ik wel vervelend, soms krijg ik dan enorm last van mijn oren maar daar hoeft niet iedereen last van te hebben! (kauwgom helpt daartegen trouwens.)
Ach het valt wel mee hoor vliegen is juist wel Fijn vind ik. Doe wel iets warms aan ik heb het altijd koud in het vliegtuig xD
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-12 23:21
het is wel een beetje spannend de eerste keer, maar op de terug weg vond ik het al niet eng meer.
haha naar londen was bijna alleen maar opstijgen en weer landen xD het kleine stukje tussen in kregen we wat drinken en een koekje, ik had mn drinken nog niet op en we gingen al weer dalen was wel erg leuk met naar buiten kijken, omdat we niet zo heel lang boven de wolken vlogen, dus je kon heel veel zien
@Linda: Mooi dat je je proef hebt gehaald! Leuk he mijn surprise Ik ging nog even bij Killy langs maar de lag lekker lang uit te slapen.
Ik vind vliegen niet eng hoor, ja als de turbulentie heeel erg wordt vind ik het niet zo grappig meer maja
Mijn vinger is oké alleen is die blauwe plek onder mijn nagel nog blauwer geworden en dat is nogal auw... Mijn hele vingertop voelt als een dikke blauwe plek dus ik kan er ook niks mee want dan doet het pijn maja dat komt vanzelf wel weer goed...
Ik heb iets heel leuks ! Gisteren hadden we een nieuwjaars borrel op stal, en iedereen was dr dus was hardstikke gezellig. De staleigenaar en z'n vrouw kwamen er ook weer gezellig bij zitten Maar toen mocht ik dus even op het paardje van een stalgenootje ! Ze wordt bitloos gereden dus dat was wel heel even wennen en er lag op dit moment een barebackpad op en dat vond ik al helemaal wennen Maarja volgende keer ga ik met een gewoon zadel rijden en ik mag er ook vaker op rijden! Zij heeft 2 paarden en niet altijd tijd om ze allebei te rijden dus dan gaan we gewoon lekker samen rijden en ook eens samen een buitenrit maken! Echt leuk joh!
Ik moest vandaag weer een hondje ophalen in Harlingen en heb dr net weer terug gebracht. Sta nu voor een open brug... Zometeen dan naar huis en boodschappen doen. Lange dag vndaag op stage.
Porsche is niet meer. Hij wilde bij een normale dosis voor een paard nog wel even opstaan, na nog een dosis erbij en 10 minuten later stopte zijn hart pas
@Simone, altijd rot zeg als ze er nog tegen gaan vechten! Lijkt me ook vervelend om te zien... Gelukkig is hij nog lekker door jullie vertroeteld!
Ja ik vind het ook ontzettend leuk! De eigenaresse wil het rijden nu ook meer gaan oppakken dus dan kunnen we ook vaak samen rijden als zij op dr andere paard gaat Dit is Lucky!