Ik snap het probleem niet zo... Nu is het toch mooi? Het is alleen iets zwarter gemaakt en verder vind iedereen het heel mooi! Het is dus nog steeds jouw ding zegmaar alleen dan ietsje zwarter.
Ik vind lucy dr versie idd al duidelijker... wat ik persoonlijk nog zou veranderen is dat er nu dus het fjordenpaard staat en dan eronder nog n keer ruitercentrum t fjordenpaard...
Ik vind simone dr idee ook wel leuk, gewoon *paard kijkend naar rechts*RC het Fjordenpaard*paard kijkend naar links*
Misschien moeten we t eerst beetje eens worden zegmaar over hoe t dr uit moet zien, voor je echt iet smoois gaat maken waar zoveel tijd in zit. dat je voorbeeldjes wat simpeler houd zodat het niet erg is als dr mensen zijn met nog wat aanvullingen ofzo?
(ook niet aanvallend bedoelt hoor, tis maar n idee )
kim345
Geplaatst: 29-05-11 20:09
Wanneer loopt je paard nou op de voorhand en wanneer zet je paard zijn achterbeen er goed onder? Wat vinden jullie van deze foto? Was instappen op de UHR.
als ik foto's zie heb ik altijd het gevoel dat faron op de voorhand loopt en k vind het op jou foto ook lijken maar ze zet haar achterbeen er wel goed onder volgens mij.. maarre ik heb daar dus niet echt verstand van xD
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 29-05-11 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Als een paard op de voorhand loopt dan is zijn schouder lager dan zijn achterhand. Het achterbeen zet je paard er goed onder als hij horizontaal is (dan moet ie t achterbeen natuurlijk wel ver onder de massa plaatsen en niet er achteraan slepen) of juist wat meer gaat zitten(wat alleen kan als het achterbeen goed onder de massa treed)
Kan t niet zo goed uitleggen maar zo ongeveer haha
Van je foto, opzich zet smurf t achterbeen dr wel onder, maar vind ook dat haar achterbenen wat langer lijken dan dr voorbenen en daardoor vind ik het net lijken dat ze ietsje op de voohand valt...
op die foto vind ik idd dr achterhand iets hoger lijken. Er is een centraal topic over beoordeling extrieur en als je dit interessant vind is dat wel leuk topic... Ik heb dat ook tijdje gevold maar had toen tijd geen tijd en nu moet ik vast n berg bijlezen haha maar das (vind ik) heel interessant topic
Ja ik heb 1x erin geplaatst maar toen zeiden ze alleen schuine achterhand maar wete nog steeds niet waar dat dan voor uitmaakt. Maar vind het best wel interessant! Even kijken waar dat ook al weer stond..
Ik zie ze nu ook beide ja. Ik ga met Marlous mee qua 'commentaar'. Op de foto in de bak vind ik het wel mee vallen, haar voorbenen zijn idd wat kort ten opzichte van de achterhand. Heb ook het idee dat die rijfoto wat scheef is genomen en dat de bodem daar iets neerwaarts is?
Ik kijk nu the ultimate dancebattle, team Isabelle moet echt winnen!!!
_Lucy
Geplaatst: 29-05-11 21:16
nou ik heb nog wat uitgeprobeerd, geen idee of jullie het wat vinden.. "het leukste ponykamp van nederland" kan nog veranderd worden hoor, maar ik wou er ff iets neerzetten
Ik vind m eigenlijk wel heel lekker zomers leuk lucy!!
_Lucy
Geplaatst: 29-05-11 21:25
haha mooizo komt zeker omdat erato er zo zomers op staat nouja dit word wss ook ons zomer topic, want ik denk dat we over een half jaar wel weer een nieuwe hebben xD zie je niet al te erg dat hij heel veel bewerkt is? ik heb bij 2 foto's de horizon naar beneden gehaald zegmaar
haha ja klopt, die hadden allebij een hogere horizon, en dat lijkt dan zo lelijk die van maan is niet zo goed gelukt, want daar stond ook heel dichtbij een boom enzo, dus die moest ik helemaal weghalen op een klein stukje na en dan steeds kopieren en plakken. en die van erato heb ik naar beneden gesleept en die hadden ook allebij een andere kleur lucht en ze hebben nu allemaal de zelfde
haha dankje watvoor teks kan ik doen in plaats van "het leukste ponykamp van nederland" ? of gewoon niks doen en m zegmaar waar t gras begint afknippen?
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 29-05-11 21:42
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt