Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik reed vanmorgen na mijnnachtdienst terug naar huis, ff snel langs Lay, stopt mijn auto, bezine op..
Reed ook al wel in reserve, maar dacht t naar huis wel te redden(ik tank altijd bij BP voor de freebees
) Maar helaaas dus niet, nu moest ik hem een heel stuk duwen in mijn eentje om hem op een parkeersplaats van de voetbal te krijgen
Dus.......
Lay schreef:Ik heb nog niks gegeten, ga zo denk ff ontbijte halen bij de mac, ben is saggo en naar bed gegaan....
Ik ga zo maar ff een jerry cannetje vol gooien..Ik reed vanmorgen na mijnnachtdienst terug naar huis, ff snel langs Lay, stopt mijn auto, bezine op..
Reed ook al wel in reserve, maar dacht t naar huis wel te redden(ik tank altijd bij BP voor de freebees
) Maar helaaas dus niet, nu moest ik hem een heel stuk duwen in mijn eentje om hem op een parkeersplaats van de voetbal te krijgen
Dus.......
Lay schreef:Ik heb nog niks gegeten, ga zo denk ff ontbijte halen bij de mac, ben is saggo en naar bed gegaan....
Ik ga zo maar ff een jerry cannetje vol gooien..Ik reed vanmorgen na mijnnachtdienst terug naar huis, ff snel langs Lay, stopt mijn auto, bezine op..
Dus.......
sybje schreef:amandaaa schreef:trouwens je kan volgens my ook 1x proefstarten om te kyken of het wat is, zonde als je maar 1x gaat terwyl je voor een jaar ingeschreven hebt
Lees et nu pas maar dat is wel een goeie.. Ben benieuwd of syb er doorheen komt.

Wel een hele leuke foto!
weet niet zeker of ik thuis ben...
eerst nog effe hele dag college en dan lekkr eten jammie 
hihihi