[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Princesspres

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 18:16

super leuke foto kaar!!!

En marjo! Wat fijn , hier was ik nou al die tijd al naar opzoek!!!!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 18:39

Nee dit is echt een afschuwelijke foto dat doen we maar niet. Ik wacht nog maar even af welk station het gaat worden.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 19:01

Haha Blan heeft alleen maar bietje groot hoofd hihi

Heerlijk 2 uurtjes met Joepi naar het bos geweest, erg veel damherten, waaronder een paar flinke bokken met allebei een super groot gewei.
Was beetje druilerig weer, maar daar merk je in het bos niet veel van.

Bruine boontjes,gebakken aardappeltjes,draadjesvlees en gehaktbal gegeten.

Ff chipjes voor Ruben gemaakt en nu douchen en dan lekker benkhengen.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 19:07

Ik heb nog niks gegeten, ga zo denk ff ontbijte halen bij de mac, ben is saggo en naar bed gegaan....

Ik ga zo maar ff een jerry cannetje vol gooien.. := Ik reed vanmorgen na mijnnachtdienst terug naar huis, ff snel langs Lay, stopt mijn auto, bezine op.. :o Reed ook al wel in reserve, maar dacht t naar huis wel te redden(ik tank altijd bij BP voor de freebees ;) ) Maar helaaas dus niet, nu moest ik hem een heel stuk duwen in mijn eentje om hem op een parkeersplaats van de voetbal te krijgen :P Dus.......

:wave:

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 19:16

Lay schreef:
Ik heb nog niks gegeten, ga zo denk ff ontbijte halen bij de mac, ben is saggo en naar bed gegaan....

Ik ga zo maar ff een jerry cannetje vol gooien.. := Ik reed vanmorgen na mijnnachtdienst terug naar huis, ff snel langs Lay, stopt mijn auto, bezine op.. :o Reed ook al wel in reserve, maar dacht t naar huis wel te redden(ik tank altijd bij BP voor de freebees ;) ) Maar helaaas dus niet, nu moest ik hem een heel stuk duwen in mijn eentje om hem op een parkeersplaats van de voetbal te krijgen :P Dus.......

haha, domoor hihi

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 19:49

amandaaa schreef:
trouwens je kan volgens my ook 1x proefstarten om te kyken of het wat is, zonde als je maar 1x gaat terwyl je voor een jaar ingeschreven hebt

Lees et nu pas maar dat is wel een goeie.. Ben benieuwd of syb er doorheen komt.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 19:51

Lay schreef:

Hihi sukketlje!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 20:12

sybje schreef:
amandaaa schreef:
trouwens je kan volgens my ook 1x proefstarten om te kyken of het wat is, zonde als je maar 1x gaat terwyl je voor een jaar ingeschreven hebt

Lees et nu pas maar dat is wel een goeie.. Ben benieuwd of syb er doorheen komt.

zou zeker eerst op proef meedoen, aman en ik hebben er zoveel afgekeurd zien worden.Ook op te kort zijn, dus niet eens kreupel.
Echt heel erg streng.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 20:58

zo lekkr tank met pessoa gelongeerd ging erg goed hij had er weer zin in ging galoperen met pessoa en heeft ook nog even knorrend een gekke sprong gemaakt haha,

nou lekkr eff tv kijken,

en als je zonder ijzers rijdt moet je ook effe opletten op een route met niet al te veel weg, want anders gaan ze ook moeilijk doen :D

lekkr kay nie zo handig :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 21:31

Die Blando...niet alleen zijn hoofd is groot, hoor, Anietje! :o Wel een hele leuke foto!

Endurance is wel heel leuk, denk ik....en TREC lijkt me ook wel wat! Met van die gave opdrachten en hindernisjes....zal ik tegen de tijd eens met Storm overleggen. Hij kan al aan de longe heel netjes lopen, schiet lekker op :P

Zaar was vanmorgen met hem aan het werk gegaan, maar hij was nog niet erg wakker...een bietje sloom, had geen zin, nou ja! En vanmiddag kwam Onno zijn pootjes bijwerken. Hij heeft leuke flappers voor en iets elegantere pootjes achter. :=

Ik ga uit mijn werk naar Shabu (2x) . Zoek nog een tussentijds adres in Rotjeknor.....anders ga ik alleen maar shoppen....

Ik ga trouwens een bodyprotector kopen. Storm is erg snel en wendbaar, ik ga vast wel een paar keer ongewenst vliegen in de toekomst. Kan ik mijn ouwe ribbetjes maar beter een beetje inpakken in schuim.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 21:55

Syb der hoefjes groeien een beetje schuin.. Ik denk dat ze der een beetje last van heeft. Bas komt kijken en kijkt dan meteen of hij der op ijzers wil hebben of gewoon wil bekappen. Ben wel benieuwd.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 21:58

dommiee!!! Je moet wel optijd tanken!!! :D

ehm jet , hoelaat ben je klaar?
Weet nog niet precies hoe mn dag er vrijdag uitziet en of ik dan thuis ben... Maargoed zal zeker kijken of ik als 'tussen adresje' kan dienen :D weet niet zeker of ik thuis ben...
beloof nu nog even niets, maar kan wel even beetje kijken hoe en wat?

Nu; MOE!!! Ik ga slapie doen!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:01

Nou, ik ben om 16.30 à 17.30 klaar. Zou fijn zijn als ik even bij jou kan, maar als het niet lukt ....ga ik gewoon zwerven :D

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 07:56

ik moet eerst nr stal toe. Maar stel pres gaat overdag en heeft tijd om wyssie buiten te zetten, dan kunnen we in de stad afspreken. Pb anders je telnr en dan kijken we vrijdagmiddag even of pres dan al nr stal is geweest:)? En anders: je mag ook mee nr stal hoor... Ik ga alleen daarna op de fiets vanuit huis..

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 09:42

guten morgen

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:32

Morge, heb echt zin en trek in vrijdag :D eerst nog effe hele dag college en dan lekkr eten jammie

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:54

Ben moe, wil naar huis maar moet nog ff...........

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 12:08

goedemiddag !!

zo weer lekker pauze.. om 3 uur richting huis om straks naar de tandarts te moeten..
drna ff mn paardje doen enzo :)

ben nog niet moe na zo'n drukke dag als gister maar dat komt deze week vast nog wel :P hihihi
gister 12,5 uur gewerkt en drna nog wezen sporten :P

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 13:13

moeten even kijken , heb vrijdag middag afgesproken met mn broertje en die heb ik al een hele tijd niet gezien...

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 13:13

spettertjuh schreef:
Ben moe, wil naar huis maar moet nog ff...........

ahh tot hoelaat moet je kaar?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 14:18

Tot 15:00 uur vanaf 06:00 uur en nog een uurtje naar huis fietsen, gelukkig wind mee. Even de hondjes uitlaten en dan naar Blando..........

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 14:58

Jeeejjj.. kaar is klaar met werken !!! ;)

ikke ook, nu op naar de tandarts !

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 17:34

Ga zo naar Blando, even omkleden en dan hoppa ...................... foetsie

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 18:44

zo hele paardrijdag achte de rug.
Vanochtend met Joepi en een Nederlandse en Duitse vrouw 2 uur heerlijk buitengereden in een prachtig stuk bos wat ze helemaal niet kenden. Lachwekkend, want ook die Nederlandse vrouw woont hier al jaren en die Duitse nog veel langer haha.
Joepi ging zich wel weer bietje ouderwets uitsloven hihi.
Ouwe dreutel. Nekkie erop en passage, hij kan het nog steeds.

Vervolgens met Ruubje groot bord patat gegeten en de stallen uitgemest.

En dan met Aiko 2 uur het bos in, maar die had geluk, want we hebben tussendoor bij andere Nederlandse vrienden een pauze gemaakt.
Hij in een stal en ik aan de gluhwein en ff gezellig kletsen.

Net erg pittig maar lekker uiensoep met stokbrood en kaas gemaakt, alle dieren eten en nu ga ik nog ff bedje verschonen en dan benkhengen.

Het was echt vakantie dagje.

Als he gaat vriezen kan ik weer ff niet rijden, dus ik dacht ik ga ervoor vandaag.
Af en toe zon, maar ook af en toe regen.Toch heerlijk gereden.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 18:46

Lekker in het bos gereden met de paarden antia, lekker hoor.
Haha passage en nek erop, uitslovertje :P

Lijk me erg lekker uiensoep, nog nooit op :P

peeps op 270 dagen dracht en woefie 8.5 maand oud :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding