Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nicam

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 17:00

Daar ben ik weer. Berlijn hebben we overleefd. Mijn moeder en ik heel Berlijn rondgestruind. Moeders is nu moe :o . Wat een leuke stad is dat zeg.
Ook hier weer bijgelezen...
Linds terug van vakantie en weer aan het werk, Tence onder het dekentje, Xantha hieperdepiep, Elvis en Marlon een gezellig onderonsje, twee beroemde paarden/pony, Es ook weer terug op bokt gelukkig, Cynthia geeft Fa vrij en ik.....heb voor het eerst een stukje gedraafd op Amaye <3

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 17:35

Wat goed!!!! Nicolette *\o/* , Es en ik zagen het al aan je brede glimlach!!

Xantha gereden, ging eigenlijk best goed tot Herman ging slijpen. Wat een herrie en wat een stank.
Eigenlijk bleef ze best braaf maar in combinatie met het weer en dat er van alles om ons heen gebeurde was ze wel een beetje hieperdepiep.
Echt helemaal ontspannen vond ze vandaag een beetje moeilijk. :o

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 19:23

Goed van je Nicolette en ook nog Berlijn overleefd. :D

Tence had vandaag een vakantiedag :D

Xantha druk,dat herken ik.Tence zit ineens ook in zijn erg wakker zijn modus. :P

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:49

Nicollette wat leuk dat je een stukje hebt gedraafd!en hebt genoten in berlijn!
Vanavond is noah met zijn nieuwe bijrijder de buitenbak uit gegalopeerd en heeft hem op de stenen eraf gebokt. Gelukkig is het goed afgelopen voor hem, wat een schrik. Hopelijk gaat het morgen beter!

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:55

Ojee Ilv dat is zeker schrikken. Die Noah toch...dat verwacht ik eigenlijk helemaal niet van hem, maar ja...blijkbaar dus wel.
Dat stukje wat ik zag van Xantha zag er prima uit hoor...oke... toen was Herman nog geen herrie aan het maken.
Tence weer in de wakker modus...en het weer is ook wakker dus dubbelwakker nu *D

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 23:27

Oeppss Ilvy....dat had ik inderdaad ook niet van Noah verwacht..! Was dr een reden voor (voor zover je die kan bedenken/zien)?

Goed gedaan Nicolet!! T was echt een gaaf gezicht om jullie met zn tweeen aan te zien komen lopen...Amaya met zwarte sokken van de blubber en jij met een mega big smile
En Berlijn is zoo leuk!! Ben daar een paar jaar terug met mn moeder geweest! Vond t een erg mooie stad!

Lin, lekker dagje gehad dus :S! Zal inderdaad wel weer tegenvallen zo na je vakantie! En hoe t met mij gaat...ach tsja...ik moet zeggen dat ik t redelijk begin te beseffen, maar dat ik het lastig vind om me dr bij neer te leggen. Het is niet mijn keuze geweest en voor mn gevoel heb ik of hebben wij dr ook niet alles aan gedaan. Hij heeft alles alleen gedaan en beslist en dat maakt dat t voor mij nog niet klaar of afgesloten is...maar goed komt tijd komt raad..zullen we maar zeggen!

Gekke Tence heeft het dus ook weer in zn bol!! Hihi!

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 07:26

:oo die noah toch. O:)
Gelukkig dat hij het er goed vanaf heeft gebracht. #)

Leuk hoor Nicolette ik had het al gehoord.... :D
en Berlijn ook leuk geweest :j

Tence was toch viezer dan verwacht he Marion :)

Xantha was lekker hieperdepiep Afbeelding
Ging het een beetje zo of viel dat alles mee.

Esther vind het echt naar voor je :(:)
Gelukkig kun je veel kwijt bij Xantha :)

Gister nog even bij de laatste afronding van scheer Tjelle dag geholpen.
Hij ziet er weer +:)+ uit....

Had zelf maandag een spier in mijn knieholte verrekt.
Dus twee dagen rustig aan gedaan.
Maar vaandaag ga ik er weer tegen aan.... *\o/*

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 12:40

Gisteravond de dierenarts weer eens bij Zorro gehad, meneertje had koliek :(:) Hij heeft dus een nachtje in de gammastal door moeten brengen, maar gelukkig had hij vanmorgen 3 hopen mest in de stal, dus nu staat hij weer in de uitloop. Ik ga vanavond nog even bij hem kijken.

Ah Nikki nou weet ik gelijk wie je bent :D Ik zag Elvis vanmorgen met zijn snelle kapsel richting paddock gaan :Y)

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 16:03

Vond het ook raar, hij kan wel een boefje zijn, maar is nog nooit de bak in galop uit gegaan. Hij gaat vanavond weer, ben benieuwd hoe het gaat!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 16:12

_Noah schreef:
Nicollette wat leuk dat je een stukje hebt gedraafd!en hebt genoten in berlijn!
Vanavond is noah met zijn nieuwe bijrijder de buitenbak uit gegalopeerd en heeft hem op de stenen eraf gebokt. Gelukkig is het goed afgelopen voor hem, wat een schrik. Hopelijk gaat het morgen beter!

Is hij op de stenen gevallen :oo blij dat het goed gaat!
Schrok noah ofzo van iets?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 16:24

Ik heb je bijrijder alleen maar in de binnenbak gezien,is hij daarna dan in de buitenbak gegaan?

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 17:20

Ik hoop niet dat die foto boven inhoudt dat onze paarden net zo gaan springen :?
Gelukkig Zorro weer opgeknapt....altijd vervelend als je beessie zo'n pijn heeft.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 17:28

linds, nee hij schrok niet, hij zei dat hij hem niet meer hield in de galop en toen ging Noah de bak uit en gaf een bok.
tav, geen idee ik was er niet bij, waarschijnlijk wel ja.
Vanavond gaat hij weer, ik hoor zo hoe het gegaan is ben benieuwd. Zien jullie nog iets hoor ik het graag ;).

Esther, wat naar voor je :(:) . Misschien kan je toch nog praten om het af te sluiten? Veel afleiding zoeken..

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:20

Goedenavond!

@Nicam. Berlijn staat ook nog op mijn lijstje van te bezoeken steden.
@Ukkiepuk. Gelukkig dat Zorro weer gemest heeft. Gaat het vanavond vast een stuk beter.
@Esther. :(:) Inderdaad wat Ilvie net zegt kun je het door er nog eens goed over te praten misschien beter afsluiten.

@Noah. Balen zeg dat je bijrijder er af gevallen is. En dan ook nog eens op de stenen. En net nu je er voor het eerst niet bij bent. Wel goed van hem dat ie er vandaag weer op durft. Hoop dat het vandaag beter gaat of is gegaan. Geeft weer vertrouwen.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:37

Tencie heeft zoooo lekker gelopen vanavond.Had hem oorproppen ingedaan zodat hij niet zo op geluiden zou reageren en dat werkte vanavond heel goed.
Hij was op het laatst niet te stoppen zo soepeltjes ging hij. <3

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:39

Deb,je hebt een bijzonder paard hoor.ik kreeg vandaag van iemand bericht dat Lusitano`s geen paarden zijn om dag en nacht buiten te lopen. :D

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:03

Whahahahahaha, wat een onzin!! _O- (wie was dat?)
En Xantha staat ook nog eens zonder deken.
Fijn dat je weer zo lekker hebt gereden. Xantha was ook weer braaf vandaag.

Marlon, Xantha deed het gelukkig net iets anders dan het paard op de foto :P (toch Es?)

Noah, jeetje dat had ik niet van Noah verwacht, heb je al gehoord hoe het vandaag is gegaan?

Ukkiepuk, dat is niet leuk, Zorro koliek. Gelukkig is hij alweer opgeknapt

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:14

Wat lekker Mer dat Tencie zo goed weer loopt! Handig die oordoppen :D

De bijrijder van Noah heeft na vandaag besloten er mee te stoppen. Hij had geen klik en werd toch een beetje bang van Noah. Vandaag met rijden was hij weer een beetje stout.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:16

Wat jammer Ilvy

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:22

Balen ilv, maar als de klik er niet is, is het in dit geval wellicht veiliger :=

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:55

Beter dat hij stopt dan.
Had je nog meer liefhebbers??

konientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 22:16

Noah, Volgens mij heb ik hem in een flits zien rijden vanavond, maar ik weet het niet zeker. Hij was samen met een andere man (kaal hoofd) en hij reed vrij krampachtig en er zat weinig gang in. Niet verkeerd bedoeld, want nogmaals...dit was een flits en wie weet was hij net aan het uitstappen hihi. Wel jammer hoor...ik hoop dat je snel een ander vind. Succes!

Xantha, wist je dat lusitanos van porselein gemaakt zin? hahahaha Mijn Prymera stond 2 jaar terug dag en nacht buiten, tot haar knieen in de sneeuw. En raad eens...ze leeft nog!!! En als er 1 een miet was, dan was Pry het wel. Ik zou Xantha maar dik inpakken :P

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 22:45

Lusitano's kunnen niet 24/7 buiten? Foei toch Deb, wat heb jij je paard toch aangedaan? ;) Wat een flauwe kul zeg...hoe komen ze er bij?
O jee....en Pry tot aan haar knieen in de sneeuw...knap peerd dat ze dat overleeft heeft :D
Tence weer lekker gelopen in voor hem een stille omgeving...fijn dat dat goed werkt bij hem.
Jammer Ilv, maar ja net wat Linds zegt, als de klik er niet is dan lukt dat niet. Nu weer op zoek naar een ander?

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 08:56

Haha Debbie, die arme Xantha in de kou laten staan :D

Nienke, ik denk dat je de juiste voor je had ;).
Maar inderdaad maar beter zo na deze beslissing! Ik weet niet of ik op zoek ga naar een ander. Moet maar net tegen een leuk iemand aanlopen, moest toch al wennen aan het idee mijn paard ineens te " delen" :D .

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 15:45

Ik ga vanavond uit eten met mijn collega`s van het"gesticht" :D
Dat zal weer een gekwek worden.Afbeelding