Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tytje schreef:@Nicole, ik hoop dat mijn communicatiefoutje is opgelost! Er zat geen kwaad achter en was mij er ook niet van bewust. Het gaat er immers toch om dat je plezier hebt van je paard en dat hebben we!!
Ik moet me soms ook niet teveel aan trekken van dingen.Maar dat vind ik nog wel eens moeilijk.Hebben zeker veel plezier in de paardjes. LIQUITA schreef:Ik ga zo alvast paardrijden (vind het nog steeds een heerlijk gevoel om dit zomaar te kunnen bedenken nu we de 2e binnenbak hebben). Vanavond lekker onderuit gezakt op de bank naar The Voice Of Holland kijken.
Mag het weekend weer werken. Wel wennen hoor, weer 8 uur i.p.v. 6 uur.
mntj schreef:Nicole1995 schreef:Ik leg het straks wel uit ga nu Lars naar zijn vader brengen,Straks komen ze nog 15 Kub zand storten voor de steegWie komt helpen scheppen?????Goed voor afvallen hoor!!!
voel me niet geroepen haha.
sterkte met al dat zand.

xan schreef:Kreeg net een pb dat het opsturen van de instructieset ergens verkeerd is gegaan. Pakketje is weer terug bij afzender.
Nu maar hopen dat het volgende week binnenkomt.
Kreeg er een naar gevoel bij. Was al bij de bank gaan informeren hoe ik mijn geld terug kon krijgen.
Nu toch maar weer een paar dagen geduld hebben.

xan schreef:Nicole1995 schreef:Wat voor een optreden of show gaan jullie heen?
Dat is eigenlijk altijd een verrassing.
Hebben al weken geleden uit een boekje gekozen wat we willen.
Dit is iets met Rob Urgert en nog iemand.
Hoop echt dat het iets om te lachen is.
Cabaret dus.

xan schreef:Tytje schreef:Ik heb hele mooie hardloopschoenen gehad. Super, ik ga mij meteen inschrijven voor a.s. zondag de Zaanse Schansloop!
Pas je wel op dat je niet meteen teveel kilometers op je nwe schoenen gaat lopen.
Ivm beenvliesontsteking !!
Zeer pijnlijk en je houdt er jaren last van.
Helaas praat ik uit ervaring.
Vroeger ook nwe schoenen gekocht meteen kilometers op gelopen, en opeens kon ik geen stap meer zetten.