Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?

.

.

. Marjolein29 schreef:Daniëlle,
Mijn 'schoonzusje' heeft een wii, ik ben daar te stom voor.![]()
Ben nooit verder gekomen dan een gameboy met Mario erop, oh en tetris dt vond ik geweldig!
Gaat lekker hé met Roos en jouw, je liep zo te smilen toen ik je pas tegenkwam. Super hoor!
Groetjes Marjolein.
.
, zal Mickey vast weer wennen vinden hij is dan niet meer de enige hond thuis
. 

Pebbs schreef:oh oh , nou is het officieel
als maar niet de halve stal staat te kijken hahaha
@ Manon, Wat leeeeeeeeeeuukkkkkk dat je een puppy krijgt
En wat een poepiieee

hhehehe 
Je moet zelf gewoon aangeven wat je kan en niet kan zoals altijd

Dus daar ben ik wel erg blij mee omdat het vorige week totaal niet ging!

Terwijl ik wel vaak andere mensen van de ambulance langs kwamen.Astor schreef:Goede middag dames,
Ik heb weer even bijgelezen en ga proberen om op zoveel mogelijk mensen te reageren
Vandaag ging auto rijden echt weer goedDus daar ben ik wel erg blij mee omdat het vorige week totaal niet ging!
We hadden vandaag een rondje Amsterdam gedaan wat erg leuk was om een keer te doen! Het ging erg fijn
En straks ga ik weer naar Azra samen met Jennifer en jen gaat weer foto's maken van mij en Az. Dus er volgt weer een topic
Anna, Ik was helemaal vergeten om nog op jou berichtje te reageren dus bij deze
Ik vind het ook zeker leuk dat ik Azra mag bijrijden! En ze staat inderdaad netzoals Jastrade in stal B.
Maar ze staat toch 2 boxen naast Jastrade? Naast Jastrade staat trouwens ook echt een gave pony!
En ik krijg als het goed in les van Lies Beuker! Want die weet precies hoe Az is omdat ze er een keer heeft opgezeten!
En van wie krijg jij les? En op welke dagen ben jij er allemaal? En ga je altijd met de bus naar stal?