meelen schreef:Hee, daar is ATE.
Hoi Ate
En daar is Ate weer
Hoi Ate
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Was op tv net,dat in N-Holland ze niet alles meer strooien op RTL4 nieuws
Hoorde ik gisteren ook al op tv, de weggebruikers moesten zich maar eens aan het weer aanpassen werd er bij gezegd.
misschien moesten ze de Enkhuizer almanak eens kopen hihihi.Hadden ze zout kunnen inslaan alvast

Tytje schreef:LIQUITA schreef:
Hoorde ik gisteren ook al op tv, de weggebruikers moesten zich maar eens aan het weer aanpassen werd er bij gezegd.
Totdat er weer doden vallen.............

xan schreef:LIQUITA schreef:Misschien gewoon morgen afwachten....wie weet valt het allemaal wel mee (al ben ik bang van niet). Als de weg heel slecht is zijn jullie vast niet de enige die afzeggen, en ze zullen er alle begrip voor hebben.
Dat begrip viel dus tegen.
We krijgen nog te horen wat de kosten zijn
xan schreef:Ik zag in de nwe Bit mooi bruine laarzen van HKM en ook nog voor een leuke prijs. Weet iemand van jullie een paardenwinkel in de buurt die HKM verkoopt ??
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Was op tv net,dat in N-Holland ze niet alles meer strooien op RTL4 nieuws
meelen schreef:Tytje schreef:Totdat er weer doden vallen.............
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5925 ... html?p=2,1