Dientje_Yara schreef:Wanneer gaan we naar scheveningen???
Jaaaaaaaaa
ik wil ik wil ik wil
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xveer schreef:JA JA JA Scheveningen![]()
![]()
Snies, Ab z'n paps is toch Abanos? Of vergis ik me nou...
[RIJ-ITP] Albatros (v. Abanos) voor het eerst op Bokt! Deze is ook van Abanos dus als ik me niet vergis is dit z'n halfbroertje!
Zijn overigens niet de mooiste beelden hoor
DaphneHeros schreef:hai, ben weer terug in het land! Wat een ontzettend dubbel gevoel was afgelopen week. Het is allemaal in een sneltreinvaart gegaan. Op de pistes was het zo gezellig druk dat ik mezelf daargoed voor de gek kon houden dat channa en suus hem lekker aan het vertroetelen waren, maar eenmaal op mn kamer was de realiteit er gewoon weer. Geen smsjes hoe het met hem gaat en steeds maar weer die stommme film in mn hoofd van zijn laatste 2 uur.
Mijn lieve mannetje heeft gevochten tot het eind en is met zn oortjes naar voren met me meegelopen, ondanks dat de dierenarts zei dat hij veel pijn had. Heros bleef heros.
Ik was ontzettend blij dat ray, jo en anniet bij ons waren, zonder hun had ik het nooit gered.
Dientje_Yara schreef:Morgen hoor ik suggesties over welk manegepaardje er vrij is eventueel
Jammer dat ik de paardjes niet goed ken maar wat vinden jullie bij me passen?
Ik ga op prive voor mezelf rijden of in een les op een vast paard/pony met dressuuraanleg wie o wie