Annie_ schreef:Volgens mij zit ze echt erg met zich zelf in de knoop..
maak daar maar zeker weten van
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Annie_ schreef:Volgens mij zit ze echt erg met zich zelf in de knoop..
Emmaa_ schreef:Nou, om het feit dat Kirsten dat zegt
Dat is nogal beledigend, als jij iets zit te vertellen over dat je Aglona zo leuk vind, en dat er dan vervolgens gezegd wordt dat ze alleen maar wordt ingezet bij de beginners....
En trouwens, ze mag alleen niet meer springen, voor de rest mag ze gewoon aan het werk gezet worden als ieder ander paard.
Melanie_B schreef:\Iriis_ schreef:Wat is dat?
Wel vervelend zeg..
ja dat is heeel vervelend en eng.
Ze is aan 1 oor ook slechthorend.. Dus
Maar dat is zeg maar dat je zomaar en opeens een aanval kan krijgen
en dan moet je spugen, ben je heeeeeeel duizelig en kan je niet meer lopen.
Enige wat dan helpt is bedrust.
De eerste keer dat ze dat kreeg was ook heel erg ! En eheel eng![]()
maar nu voelt ze het gelukkig aankomen, vandaar dat ze naar huus ging

Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Nou, om het feit dat Kirsten dat zegt
Dat is nogal beledigend, als jij iets zit te vertellen over dat je Aglona zo leuk vind, en dat er dan vervolgens gezegd wordt dat ze alleen maar wordt ingezet bij de beginners....
En trouwens, ze mag alleen niet meer springen, voor de rest mag ze gewoon aan het werk gezet worden als ieder ander paard.
Ja maar jij weet zelf toch ook wel dat je niet in een beginners les rijd?
Dus waarom zou jij je dan aangesproken moeten voelen?
Emmaa_ schreef:Omdat het als reactie is op mijn verhaaltje....
? Iriis_ schreef:Maar je weet zelf dondersgoed dat het niet over jou gaat.
En dan begin je alsnog weer een hele discussie/ ruzie?
Dat is niet aardig voor de andere mensen in het topic.
Je moet dat soort dingen gewoon langs je laten gaan..
Maar even. Hoe oud ben je nou eigenlijk? Echt totaal niet banketstaaf bedoelt!!! Ik weet het alleen niet meer
Astor schreef:Niet te blij zijn he Mel! Want misschien kan het niet eens door gaan
Maar ik hoop voor je van wel natuurlijk!
Melanie_B schreef:Iris klopt het dat ik die foto's van Tino in het weiland (in je profiel) toen is heb gemaakt?
Kirsten_S schreef:Astor schreef:Niet te blij zijn he Mel! Want misschien kan het niet eens door gaan
ik was ook niet te stuiteren , toen ik hem wou gaan huren.. nou ik kwam echt van een koude kermis thuis..
Kirsten_S schreef:Astor schreef:Niet te blij zijn he Mel! Want misschien kan het niet eens door gaan
ik was ook niet te stuiteren , toen ik hem wou gaan huren.. nou ik kwam echt van een koude kermis thuis..
Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Iris klopt het dat ik die foto's van Tino in het weiland (in je profiel) toen is heb gemaakt?
Uuhhh.. Nee, deze heeft Emma gemaakt, want ik heb ook nog foto's van Valetino en mij samen voor de wei! Die jij hebt gemaakt heb ik nog nooit gezien
Iriis_ schreef:Ghehe, Frans kan die dingen ook echt op een kút manier zeggen![]()
Ik hoor ook niet graag Nee van frans
Melanie_B schreef:

alleen hij zegt het heel netjes en dat vind ik dan weer goed
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:
ohh oeps opnieuw: ik was ook aan het stuiteren
is natuurlijk wel wat anders, maar je moet er wel mee oppassen. Ook al denk je dat het lukt, als frans ze bui niet heeft dan weet je hoe laat het is