Ik ben ook wel benieuwd naar foto`s van die kleine draak van je Marlon,maar je was er al mee bezig las ik.
Ik vind trouwens foto`s altijd leuk hoor.
nikkielvis
Geplaatst: 08-03-10 11:54
Ga ze er morgen op zetten. Vandaag geen tijd voor en gister ook niet. Toen was ik namelijk dvdtjes aan het kijken..
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-10 12:05
nikkielvis schreef:
Ga ze er morgen op zetten. Vandaag geen tijd voor en gister ook niet. Toen was ik namelijk dvdtjes aan het kijken..
' Daar maak je toch tijd voor.
nikkielvis
Geplaatst: 08-03-10 12:13
Kim ergens wel he! Maarja voor vrienden moet je ook tijd maken. En die foto's lopen niet weg. Goeie vrienden natuurlijk ook niet..
Nicam
Geplaatst: 08-03-10 16:08
Goedemiddag....heerlijk was het weer van het weekend. eindelijk zonnetje. Gelukkig is de sneeuw weer opgehouden, want ook ik ben er helemaal klaar mee . @Nikkielvis...foto's lopen niet weg en draakje gister dus ook niet . ben wel benieuwd naar de foto's. @King...heerlijk zo'n dagje op stap met je paard. hoop ik in de toekomst ook te gaan doen. Jammer dat Amaye een beetje hoest. Doc heeft geluisterd en gelukkig niks ernstigs. Was wel een beetje geirriteerd helemaal bovenin. Nu wat thijmsiroop en weer snel beter worden
Marlon: Laat je fotokunst zien en de fotogeniekheid van Elvis of is ie dat niet? Er komen nu wel lichtgrijze wolken overdrijven hopelijk gaan ze echt weg.
haayyy zo eindelijk uit school, op maandag van kwart voor negen tot kwart voor 5 is dan ineens zooon lange dag als je op school zit
Tav: ja het is het bos waar het vakantie huis van ons ook is dus hij kent het daar Cassandra: nee gremlin was niet mee, ewout kon ook niet en we hebben maar een eenpaards trailer helaas.
ik ben heel erg benieuwd naar de fotos marlon
taverno
Geplaatst: 08-03-10 21:01
Ik heb het eindelijk weer eens aangedurfd om over de baan te draven maar na 3 rondjes zag hij een stalgenootje met haar paard erg raar doen en gingen we overdwars over de baan. Ben er toen toch maar afgegaan.Ik wordt ook al een dagje ouder. Wil geen rare acties meer meemaken.
Daarna verder gegaan in de buitenbak waar hij niet in wilde maar daar alsnog lekker gereden,zelfs weer eens een galopje gemaakt.Dat ging nog niet helemaal vlekkeloos maar het is gelukt.
Goedemorgen!! Oooh de eerste foto's met het nieuwe toestel! Gaaf hoor! Elvis denkt er inderdaad anders over
Tav was gisteren zeker stoer! Ik gisteren niet, vond t zo koud dat ik niet veel heb gedaan.. Hopelijk vandaag een beetje op tijd op stal,kan die ouwe weer een stukje bewegen