LIQUITA schreef:Tytje schreef:Toch wel leuk, als je iedereen ziet schaatsen!
Ik had vandaag wedstrijd in Kwadijk en ik had 188 en 181 punten, ja, ja, de eerste punten in de L1. Ik was 2x eersteOm heel eerlijk te zijn, ik was de enige in de L1
![]()
Valentino liep zo de trailer in, alsof het heel gewoon was en er nooit wat aan de hand is geweest.
De jury was die man met het hondje.
GEFELICITEERD!!!! TOP hoor. Dhr. ter Weeme is dat toch? Die is voldende week ook bij ons (als ik het goed heb begrepen). Jammer dat je niet kunt starten bij ons
.
Ik zit trouwens erg te twijfelen om a.s. zaterdag te gaan starten. Het rijden gaat op het moment helemaal niet lekker.....
Ik ga er nog eens goed over na denken.
Super Tytje,Gefeliciteerd hoor!!!!!!En zo braaf he dat ie zo de trailer in liep met je.
Om heel eerlijk te zijn, ik was de enige in de L1
.
.....
doet me denken aan het verhaal van inge. die kent een vrouw die naar de gyneacoloog moest. ze pakte nog even een washandje van de wasbak rand om haar onderkantje schoon te maken voor ze ging. ligt ze met haar onderlichaam ontkleed bij die arts. zegt die vent; zo !!!! u heeft er een hoop werk van gemaakt!!!!! blijkt ze onder de glitter te zitten! had haar dochter de avond ervoor na het stappen haar gitter make up afgewassen. en zij had zonder het te weten dat zelfde washandje gebruit!! hahahaha , is dus echt gebeurt he!!!