Hihi en jij lijkt echt vet klein derop
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
!

Elja schreef:je zit er wel netjes op kirs
Iriis_ schreef:Echt heel stoer Kirsten! Ik wil ook een keer in het buitenland rijden![]()
! Iriis_ schreef:Hahaha![]()
Maar waren jullie maar met zen vieren?!
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Hahaha![]()
Maar waren jullie maar met zen vieren?!
Jaaa die voorste was de leiding maar we gingen niet meer galloperen omdat dat meisje niet meer durfde nadat ze gevallen was. Ze zei dat ze paardreed !
Maar we gingen lekker door het water terug!

! Zal vast niet lekker smaken!
Iriis_ schreef:Echt super stoer!
Ik wilde vorig jaar in Oostenrijk gaan paardrijden.. Maar dat is er niet van gekomen, helaas!
hebben jullie nog meer foto's?!
!
!
Ze vond paarden uiteindelijk helemaal leuk!
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Echt super stoer!
Ik wilde vorig jaar in Oostenrijk gaan paardrijden.. Maar dat is er niet van gekomen, helaas!
hebben jullie nog meer foto's?!
In de sneeuw dan!
Er komen er nog 3 aan!
Gewoon met zon
[/quote]
! 
Iriis_ schreef:Ik zat laatst bij de kapper, en mijn kapster vertelde ook dat ze in Afrika een tocht had gemaakt met paarden, maar zei reed nooit paard.
Maar toen ze geen zin meer had om te zitten ging ze naast haar paard lopen. Maar der was een vette afgrond naast haar. En ze vertelde dat ze weggleed en op de grond viel, en dat haar paard echt heel lief bleef staan en der weer naar boven hielp.
Echt leuk om te horen, van een niet-paarden fanZe vond paarden uiteindelijk helemaal leuk!
dat paard zou maar meeglijden !

Kirsten_S schreef:Dat lijkt me oook heeel leuk in Afrika! Maar ik zou wel bang zijn dat ik zo aangevallen kan worden door een leeuw! Zal vast niet lekker smaken!
![]()

Kirsten_S schreef:Ohh!dat paard zou maar meeglijden !
Maar het uitzicht daar is echt super lijkt mij!