Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Vanmiddag weer lekker gereden in het lesje van Erna.
Toen heeft Tilly mij nog opgegeven voor de wedstrijd van vanavond.
Dus daar ging ik dan. En het viel weer hopeloos tegen.![]()
Een wedstrijd rijden lijkt wel steeds moeilijker te worden i.p.v. makkelijker !
Lees ik weer allemaal nwe dingen op mijn protocol.
En nu heb ik ook door hoe moeilijk het inrijden in dat kleine stukje is. In kwadijk is zo'n grote bak toch echt veel prettiger. Gelukkig moet ik daar volgende week naartoe, nu maar hopen dat dat een heel stuk beter gaat dan vanavond.

winnitou schreef:Hé muts als ik dat had geweten had ik een taxi genomen!!! (of iemand geregeld)
)
Winnitou & Xan 
meelen schreef:Winnitou & Xan

xan schreef:meelen schreef:Winnitou & Xan
Hooi Meelen.
Nu gaat jou carriëre beginnen, nietwaar ????
2 maart zijn er weer onderlinge wedstrijden, kun je meedoen.
Ik kan "helaas" niet. Moet naar de friezenshow in Kwadijk

xan schreef:meelen schreef:Winnitou & Xan
Hooi Meelen.
Nu gaat jou carriëre beginnen, nietwaar ????
2 maart zijn er weer onderlinge wedstrijden, kun je meedoen.
Ik kan "helaas" niet. Moet naar de friezenshow in Kwadijk

meelen schreef:Jammer Xan, dat het niet zo goed ging vanaaf. Zie het maar als een generale.
En je kent misschien de uitdrukking wel (voor volgende week).... Een slechte generale is een goede??????????????

meelen schreef:meelen schreef:Winnitou & Xan
Ik d8 het niet Xan.
Laat ik eerst Kalinka maar een beetje leren kennen. Sanne heeft mij al bang gemaakt dat als ze in galop gaat, er vandoor gaat. Heb nu alweer de bibbers.
meelen schreef:Ik heb vandaag mijn cap binnen gekregen. Ziet er nog echt als nieuw uit, en dat voor weinig.

meelen schreef:Ik d8 het niet Xan.
Laat ik eerst Kalinka maar een beetje leren kennen. Sanne heeft mij al bang gemaakt dat als ze in galop gaat, er vandoor gaat. Heb nu alweer de bibbers.
) Jij bent een geboore Ankie, dus het gaat je lukken. 1 gelukkie, het is geen fries, dus géén pijn in je rug.
xan schreef:meelen schreef:Jammer Xan, dat het niet zo goed ging vanaaf. Zie het maar als een generale.
En je kent misschien de uitdrukking wel (voor volgende week).... Een slechte generale is een goede??????????????
Ha, grappig dat schreef ik ook al naar Winnitou.
xan schreef:meelen schreef:Ik d8 het niet Xan.
Niets van aantrekken, (van die dreigementen van sanne) Jij bent een geboore Ankie, dus het gaat je lukken. 1 gelukkie, het is geen fries, dus géén pijn in je rug.
Maar misschien wil je 2 maart mee, volgens mij ging Winnitou ook mee (ja toch???) Maken we er een gezellig uitje van (als je het leuk vindt om een avond naar friezen te kijken).
Misschien zijn er meer bokkers die mee willen ???

winnitou schreef:meelen schreef:Ik heb vandaag mijn cap binnen gekregen. Ziet er nog echt als nieuw uit, en dat voor weinig.
Dus je bent er helemaal klaar vor of mis je nog iets in je uitrusting?
meelen schreef:xan schreef:Ha, grappig dat schreef ik ook al naar Winnitou.
Dat lees ik anders nergens, of ben ik nou
meelen schreef:winnitou schreef:Dus je bent er helemaal klaar vor of mis je nog iets in je uitrusting?
Misschien nog een paar handschoenen. Even kijken hoe het rijdt maandag. En anders ga ik even naar de Tijdgeest. Die krijgen trouwens een 2e winkel er bij. In Heiloo.

xan schreef:meelen schreef:Ik d8 het niet Xan.
Niets van aantrekken, (van die dreigementen van sanne) Jij bent een geboore Ankie, dus het gaat je lukken. 1 gelukkie, het is geen fries, dus géén pijn in je rug.
Maar misschien wil je 2 maart mee, volgens mij ging Winnitou ook mee (ja toch???) Maken we er een gezellig uitje van (als je het leuk vindt om een avond naar friezen te kijken).
Misschien zijn er meer bokkers die mee willen ???
Dus JA HOOR ik wil wel mee. Gezellie. 
winnitou schreef:meelen schreef:
Misschien nog een paar handschoenen. Even kijken hoe het rijdt maandag. En anders ga ik even naar de Tijdgeest. Die krijgen trouwens een 2e winkel er bij. In Heiloo.
Welke maat/kleur?

meelen schreef:Ik moest even kijken wat voor dag dat was. En.....het is een ZONDAGDus JA HOOR ik wil wel mee. Gezellie.