Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Desiree_1993 schreef:Waar willen jullie eigenlijk dit jaar op(voor de mensen die gaan)?

dats echt balen!! Desiree_1993 schreef:Waar willen jullie eigenlijk dit jaar op(voor de mensen die gaan)?

Nortella schreef:Hihi, ok Irisliefje, we doen herkansing
We gaan een keer met Tien en Noorie crossen

Dus niet zo snel
Maar met trektoch was ie extreem sloomig

Nortella schreef:God daar wil ik ook niet meer aan denken
zag het fiasco al helemaal voor me, Noor die haar pezen kapot scheurde en daardoor nooit meer iets kon doen
En dat we allemaal dachten dat ze over het hek heen ging springen
AH ik heb nog nooit zo gegild geloof ik..
Gelukkig kwam Joepsoep naast ons lopen om Noorie en mij te kalmeren
, daarom zou ik in eerste instantie ook niet op trektocht gaan. Ken jij het daar dan? 
. En heb inderdaad ook een tijdje meegepraat in het boktelftal maar ben een tijdje niet zoveel op bokt geweest en toen had ik het heel druk enzo dus heb dat niet zo kunnen houden
. Nortella schreef:en t hilarische is, ik heb de foto's (van halve minuut er voor)

dus heb r wel leuke herinneringen aan.. Was toen de zomer dat ik net tien was.. dus bijna 8 jaar gelee

*
). Wel superlief van die mensen maja zo goeie conditie hebben ze niet en dat terrein zijn ze niet gewend enzo en de trailer heeft geen kentekenplaat dus dat doe ik niet, ga gewoon lekker op een paardje van daar
.Iriis_ schreef:Nortella schreef:God daar wil ik ook niet meer aan denken
zag het fiasco al helemaal voor me, Noor die haar pezen kapot scheurde en daardoor nooit meer iets kon doen
En dat we allemaal dachten dat ze over het hek heen ging springen
AH ik heb nog nooit zo gegild geloof ik..
Gelukkig kwam Joepsoep naast ons lopen om Noorie en mij te kalmeren
Oh mijn god.. Dat was ZOOOO eng..
Ik dacht dat ze nooit meer zou stoppen.. Echt, vreselijk. Ik wil d'r ook echt niet meer aan denken..
. Ik ga nou in ieder geval naar een instructieweek, geen idee of dat verschilt
. 

Desiree_1993 schreef:@Selma, oke gaaf. Ik ga nou in ieder geval naar een instructieweek, geen idee of dat verschilt
.

Desiree_1993 schreef:Ik mag als ik wil trouwens mn verzorgpony meenemen op trektocht(1 vd 2). Wel superlief van die mensen maja zo goeie conditie hebben ze niet en dat terrein zijn ze niet gewend enzo en de trailer heeft geen kentekenplaat dus dat doe ik niet, ga gewoon lekker op een paardje van daar
.
Misschien neem ik er wel een mee naar Ini als ze dan een kentekenplaat hebben.
maar het is een hele zorg, en als het dan eventjes niet lekker loopt is het best spannend Nortella schreef:Desiree_1993 schreef:Ik mag als ik wil trouwens mn verzorgpony meenemen op trektocht(1 vd 2). Wel superlief van die mensen maja zo goeie conditie hebben ze niet en dat terrein zijn ze niet gewend enzo en de trailer heeft geen kentekenplaat dus dat doe ik niet, ga gewoon lekker op een paardje van daar
.
Misschien neem ik er wel een mee naar Ini als ze dan een kentekenplaat hebben.
ik kan je zeggen dat het is alsof je je baby mee neemt mee weg;) het is een hele zorg en voor de mensen die op paarden van t Reelaer rijden hebben die zorgen niet.. dus dat is wel beter![]()
Je bent wel 24-07 met je paard bezig.. is niet erg natuurlijkmaar het is een hele zorg, en als het dan eventjes niet lekker loopt is het best spannend

Iriis_ schreef:Ik vond het zoo leuk dat wij met z'n alle met ons eigenpaardje lekker bezig waren![]()
We hadden echt steun aan elkaar![]()
Ooh Valentino werd trouwens getrapt bij de 1ste overnachting, want de 2de blijven jullie echt lang bij Noor, en toen miste ik het al dat Valentino er niet meer was, want ik had natuurlijk gewoon een pony van 't Reelaer zelf. Dus ik zat allang binnen

Nortella schreef:Iriis_ schreef:Ik vond het zoo leuk dat wij met z'n alle met ons eigenpaardje lekker bezig waren![]()
We hadden echt steun aan elkaar![]()
Ooh Valentino werd trouwens getrapt bij de 1ste overnachting, want de 2de blijven jullie echt lang bij Noor, en toen miste ik het al dat Valentino er niet meer was, want ik had natuurlijk gewoon een pony van 't Reelaer zelf. Dus ik zat allang binnen
Jaa dat gekloot met zn alle was echt leuk! We hadden gewoon een eigen stal voor ons zelf enzo.. En Noor Tien en Jas waren echt vriendjes geworden wat ik zoo geweldig vond!
maar het is wel een zorg.. Hihi ja toen was ik Noor eten in r mond aan t proppen *letterlijk*

Noorie nu ook weer hoor.. gelukkig