Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zijn ook maar een stuk of 3x over de drafbalken heen geweest uiteindelijk, maar was ook wel even heel hard nodig. We konden het wel gebruiken zeg maar
Ben er toch wel heel erg blij mee en heb weer even een lijdraadje voor me om tijdens het rijden aan vast te houden. Weer even het een en ander onder de aandacht gebracht
Altijd fijn!
haha Natte boel.
) Gaat vervolgens om 8 uur de deurbel
Staat de man die ons nieuwe raam komt plaatsen voor de deur
met de mededeling dat het vandaag niet door kan gaan i.v.m. het weer
Maar denk dat ze vandaag haar roze bril op zet en gewoon vrolijk de weidegang tegemoet zal gaan
achja even laten spelen met ze vriend dan en dan pletter ik hem het land op en ga naar huis.
, denk ik.. Als ik het goed heb tenminste
, Wij hebben natuurlijk 5 merrie's op ons stukje, die staan allemaal samen
. Ben benieuwd hoe het straks allemaal verloopt, maar denk niet dat het verstandig is om het camera'tje mee te nemen
, kwam pas 3 uur thuis en om 10 uur werd ik wakker gemaakt, haha. Maar heb het der voor over
. Zo Zo, dus jij laat Robesh met z'n vriend spelen, haha
. Maak je hem niet te moe
anders is het hetzelfde als vorig jaar, rennen alle paarden weg, staat steef in z'n eentje vooraan om rustig te gaan eten
. Eefje heeft zich helemaal uitgeleefd, lekker rennen dat ze deed! Ze heeft al een groepje gevonden ook
. Eef staat samen met haar buurvrouw Van en Norah en de merrie die tegenover Van staat komt er zo afentoe ook bij. Haha, dus het was harstikke leuk voor Eefje. Morgen voordat ze het land op gaat nog eventjes rijden en daarna mag ze weer lekker genieten terwijl het baasje de stal schoon gaat maken
.
.