stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sharon_Jims

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:20

Veel eist allemaal moren dat de paarden gezond en heel van de eerste dag land mogen gaan genieten!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:32

Springles leek toch verdacht veel op een dressuurles :P Zijn ook maar een stuk of 3x over de drafbalken heen geweest uiteindelijk, maar was ook wel even heel hard nodig. We konden het wel gebruiken zeg maar ;) Ben er toch wel heel erg blij mee en heb weer even een lijdraadje voor me om tijdens het rijden aan vast te houden. Weer even het een en ander onder de aandacht gebracht :) Altijd fijn!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 08:01

Bah het regent

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 08:36

Het regent! Het regent! De daken worden nat!

AndreaB

Hebben jullie al zin in de weidegang?? *\o/*

AndreaB

Ik niet!! :P haha Natte boel.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 08:37

Jewel hoor!! Ben er haaaaartstikke blij mee :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 08:38

Het is lekker voor de paarden :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 08:40

Gaat vanochtend eerst 7 uur de telefoon met mijn tante uit Kroatie aan de andere kant van de lijn (neeee... Kroatie vs. Nederland kent geen tijdverschil 8)7 ) Gaat vervolgens om 8 uur de deurbel :o? Staat de man die ons nieuwe raam komt plaatsen voor de deur *\o/* met de mededeling dat het vandaag niet door kan gaan i.v.m. het weer -O- :+ _O-

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 08:41

Denk dat Knollie droog weer toch ook wel prefereert hoor :P Maar denk dat ze vandaag haar roze bril op zet en gewoon vrolijk de weidegang tegemoet zal gaan :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:10

D at denk ik ook wel dat de paarden het wel lekker vinden.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:13

Ik kwam net op de BoktMarkt een roze singel tegen. Iets voor jou? :))

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:38

Ben ik vroeg op stal om paard in het land te gooien, moet ik een uur wachten tot het land wat droogt :P achja even laten spelen met ze vriend dan en dan pletter ik hem het land op en ga naar huis.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:05

Baira gaat vandaag ook het land op, ben echt benieuwd hoe ze het doet, haha! Heb alleen nog echt geen idee op welk weiland ze moet, maar dat zie ik wel als ik op stal kom :)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:46

Baira moet waarschijnlijk op land 1B :), denk ik.. Als ik het goed heb tenminste :), Wij hebben natuurlijk 5 merrie's op ons stukje, die staan allemaal samen :). Ben benieuwd hoe het straks allemaal verloopt, maar denk niet dat het verstandig is om het camera'tje mee te nemen :')

Ik ben zo moe :(, kwam pas 3 uur thuis en om 10 uur werd ik wakker gemaakt, haha. Maar heb het der voor over :). Zo Zo, dus jij laat Robesh met z'n vriend spelen, haha :). Maak je hem niet te moe :o anders is het hetzelfde als vorig jaar, rennen alle paarden weg, staat steef in z'n eentje vooraan om rustig te gaan eten :')

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 11:01

Ja, klopt Pris! Weet alleen niet waar dat is haha.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 11:12

Ja ze hebben lekker los gestaan en ik ben ondertussen thuis en paardlief staat op het land te genieten!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 13:59

Ik ook weer thuis, ging echt super goed! Vond het echt super leuk om het zo te zien voor de 1e keer!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 14:16

hoe ging het? Zo balen dat ik er niet was. Maar goed moet ook geld verdient worden.

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 15:35

Wally was volgends mij harstikke rustig :). Eefje heeft zich helemaal uitgeleefd, lekker rennen dat ze deed! Ze heeft al een groepje gevonden ook :). Eef staat samen met haar buurvrouw Van en Norah en de merrie die tegenover Van staat komt er zo afentoe ook bij. Haha, dus het was harstikke leuk voor Eefje. Morgen voordat ze het land op gaat nog eventjes rijden en daarna mag ze weer lekker genieten terwijl het baasje de stal schoon gaat maken :).

Ik ga Woensdag werken, Pepers plukken/wegen en verpakken. Verdient 4 euro per uur, dus dat is wel lekker :).

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 15:36

Nou vandaag is ww niet op het land geweest we gingen naar wassenaar op wedstrijd. Het regende heel erg met losrijden maar tijdens mijn proeven was het droog. Ik was stik zenuwachtig maar het kwam goed en ik heb lekker gereden. Eerste proef werd beet streng gejureerd maarchet ging lekkercen ik haalde 175 punten dus iets te weinig. In 2 e proef was hij beetje moe maar ik kon toch 181 punten bij elkaar rijden. Daarna heeft e hem overgenomen en is lekker in de duinen wezen rijden. Toen hij het zand zag kwam hij weer tot leven zei ze. Kortom geslaagde rit en goede voorbereiding op mijn vakantie.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 15:39

Op mijn vorige bericht is meteen getemd, maar wilde toch nog even laten weten dat ik vanmiddag erg veel foto's heb gemaakt toen de paarden het land op gingen. Wellicht dat jullie er nieuwsgierig naar zijn ;)
Zie website.

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 15:41

Ik ga meteen even kijken! :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 16:39

Goof schreef:
Op mijn vorige bericht is meteen getemd, maar wilde toch nog even laten weten dat ik vanmiddag erg veel foto's heb gemaakt toen de paarden het land op gingen. Wellicht dat jullie er nieuwsgierig naar zijn ;)
Zie website.

zitten leuke foto's bij

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 16:48

Nou ik ben niet voor NIETS op wedstrijd geweest.
heb 175 en 181 gereden. (ben ik blij mee)
Wel weer wat meegemaakt. We kwamen daar aan en toen stond de politie op de parkeerplaats bij een combinatie. Bleek auto te licht voor trailer en gejat te zijn. Auto is meegenomen en persoon die met die trailer was heeft proef gereden hoe het verder zat weet ik niet. Toen we wilden opzadelen regende het KEIHARD dus in trailer opgezadeld met schot opzij. Dat vonde de pony heel raar. (hadden we nog nooit gedaan) daarna pony uitgeladen en toen ik net in het zadel zat hoorden we hoop kabaal. Iemand had een probleem en we zagen nog net paard over het schot de trailer uit springen. Hoorde het polyester kraken van de trailer. Toen naar het terrein gestapt en dat begon met een grote plas waar we doorheen moesten. pony ging stampen dus was niet meer schoon. Losrijden ging met veel spanning bij mij (vanwege vorige week) maar uiteindelijk geloofde ik erin en kon ik ademhalen en ontspannen. pony liep SUPER FIJN!!!!
Toen de ring in en daar ging het iets minder maar nog steeds fijn. Dus ik fijn gevoel. Toen 2e proef direct erachteraan (was niet gepland maar eerste ring was uitgelopen) en ook die ging lekker. Iets onstpanner en dat bleek wel gezien punten verschil. Beide jury's vond ik streng maar met commentaar kan ik me goed vinden. Sluit goed aan bij mijn gevoel. Kortom het was zeer leerzaam. Het was op gras en ik had geen stiften maar pony is niet uitgeleden. Terrein was prima te rijden. Daarna heeft mijn groom pony overgenomen en is ruim 1,5 uur weggeweest voor een duin rit. Toen ik haar belde of ze vandaag nog terug kwam had ze zoiets van 'nu al' Kortom het was ondanks de regen een geslaagde dag.
En morgen lekker paar dagen naar de veluwe.