ff wat fotootjes, derest van Nikki dr camera komen nog STARBUCKS (jaja ook Nikki aan de koffie, Ans aan de choco ) Ons vliegtuig!
Het strand waar we de hele dag voor pampus lagen
Het restaurant bij ons hotel
In 'T Hof van Holland! Onze stamkroeg haha Foutje Camera deed t niet en toen wilde ik kijken waarom niet *FLITS* Ik sta ala Charlie Chaplin (Nikki, Ans, Nicole, ikke)
Ik kon niet zo goed meer mikken haha, Ans dr af
Wij? Uitgeweest? Drinken? Neeeeeee lezen opt balkonnetje de hele week! Smal maar lang balkon, Op Nikki dr camera staan uitzicht foto's
haha, leuke foto's. ik heb ook nog een paar foto's van het strand en ons balkon.. zet ik er morgen wel even op.
Echt super dat Chelsea helemaal goed liep in draf!
Heb vandaag voor het eerst weer op Lara gereden. Ze was volgens mij 3 weken geleden echt toe aan vakantie! Want ik heb echt heerlijk gereden, ze had er echt zin in. Goed aan het been en lekker ontspannen, was ik wel weer blij mee
Fijne vakantie Annika, waar ga je heen?
hihi Joyce, waarom had Natas vandaag een oornetje om in het land? Zag er wel schattig uit
haha, nee ik heb nog geen tijd gehad om er naar te kijken.
net even wezen winkelen in amstelveen. een jas en een vestje gekocht, had ook super leuke laarzen gezien. Alleen maat 39 was veel te ruim bij m'n kuiten en de 38 was weer te klein voor m'n voet.
kom pak je lassooo maar zo vangen cowboys indianen! ze rijden op de prairie! steeds op zoek naar avontuur! heb jij me gevangen dan geef ik me over, bind me aan de totempaal Dus pak je lasso maar, en vang me helemaal!
Ik wil jullie bij deze even laten weten dat onze hond Astor vorige week is ingeslapen. 12,5 jaar was hij een deel van ons leven maar nu was het leven geen deel meer van hem. Hij was te angstig geworden voor alles. Het is nu erg leeg in huis!