Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Zou die nog een beetje gelukt zijn...
). Maar ik gaat naar Atje toe!!
kooslover schreef:Hmmm Fenna komt niet he vanavond, en ik was die taart alweer vergeten, maar nu weet ik dus waarom ze niet komt.
Verjaardag van een vriendin, m'n hol!
Ze rijdt wel mee zondag.
(al klinkt level 30 wel heeeel hoog
)
. Wil ik hooi gaan pakken ligt dr alleen nog maar kuil... En dan ook nog is zo weinig dat degene na mij echt pech heeft gehad
. Maar goed ik had nog!! Zat al echt te balen want als er tekort lag had ik een probleem... Normaal kan ik wel wachten tot er nieuw komt maar nu moest ik natuurlijk naar huis eten en dan gezellig met de bus naar Sas toe...
). En hij is zo leuk... Zwart met wit gevlekt net een koe... En hij maakt heel veel herrie
.

het liefst 's avonds want dan issie nog het verst
.
) dus dat moet dan inderdaad maar 's avonds.
??? Nee ik heb geen 10 pagina's bijgelezen, ik ben gebleven bij het verzinnen van een nieuwe topicnaam... ik weet een leuke naam!!!
) 
. Kreeg wel weer ergens de schuld van maar ja ik kan moeilijk tussen twee paarden door als het gat smal is omdat er iemand uit de andere groep verkeerd ging
.
.

Gezellie met zijn allen op 1 engelandganger na naar buiten
. Het wordt nu ook alweer iets beter... De wind gaat ook alweer wat zakken en het zonnetje schijnt.... Als het nu morgen ook zo is
.
als het er maar niet bij regent en die wind mag ook wel wat minder ja.