Kom net van stal... Echt een drama... Het stro was op (nou ja een baal dan...) en de nieuwe balen zijn tot 4 hoog opgestapelt... Daar kan ik dus niet bij . Wil ik hooi gaan pakken ligt dr alleen nog maar kuil... En dan ook nog is zo weinig dat degene na mij echt pech heeft gehad . Maar goed ik had nog!! Zat al echt te balen want als er tekort lag had ik een probleem... Normaal kan ik wel wachten tot er nieuw komt maar nu moest ik natuurlijk naar huis eten en dan gezellig met de bus naar Sas toe...
En dan heb ik nog een pagina vullend iets.... Het eerste lammetje bij ons op stal is geboren!! (Ja het is een boer met schapen ). En hij is zo leuk... Zwart met wit gevlekt net een koe... En hij maakt heel veel herrie .
Overdag moet Fenn werken (Jaa we kennen jou hele leven, als je het nog niet wist, we hebben een privédetective op je gezet ) dus dat moet dan inderdaad maar 's avonds.
Al vind ik het wel leuker als je hem vrijdag meeneemt
Zo dan wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan ??? Nee ik heb geen 10 pagina's bijgelezen, ik ben gebleven bij het verzinnen van een nieuwe topicnaam... ik weet een leuke naam!!!
Koos Grandioos!!!! Dat vind ik gewoon zooooooooow leuk bedacht...rijze allemaal (en ja Fenna is ook een bikkel al gaat ze vanavond niet rijden )
Ik ben vandaag eerst met Tjits naar buiten gegaan en daarna nog lekker Ontaro in de bak gereden. Ook heb ik Wander even goed onder handen genomen, we hebben een goed onderonsje gehad en ik hoop dat hij me nu begrijpt
Had je nog een beetje geluk met het weer? 's middags was het echt slecht geworden bij ons!!
Gister heb ik op Ginger gereden.... En ik heb een keer de caroussel niet verpest . Kreeg wel weer ergens de schuld van maar ja ik kan moeilijk tussen twee paarden door als het gat smal is omdat er iemand uit de andere groep verkeerd ging .
O en het achterwaarts ging echt niet.. (dat doen we echt altijd als ik op Ginger zit... Heb ook altijd pech...) Ze had al moeite met stil staan .
Onze caroussel ging best goed, R&P ging een keer de verkeerde kant op en dat wat Es zei ja, maar de rest ging gewoon goed.
Ik zat op een merrie en ik mocht d'r poetsen en zadelen en Esther was zo lief om mij te helpen. Maar het paard was best lief en knuffelig. Toen opstappen, ging ook goed. Het wegstappen ging ook nog. Maar toen gingen we alvast maar galopperen We reden achter in de bak met hoop herrie van de wind en ze vond het wel leuk om te 'schrikken'. Maar was best een beheerst galopje en kleine bokjes. Toen konden we daarna weer half rondje stappen en kwamen we weer achter in de bak, begon ze weer. Ik wist alleen niet of het nou echt was of ze me in de zeik nam, dus of ik d'r flink op d'r kop moest geven of gerust stellen Maar de rondjes daarna zijn we braaf blijven stappen, ze had dus gewoon last van aanstelleritis. Met het achterwaarts gaan konden we gewoon achterin de bak halthouden en achteruit. Tja verder heb ik lekker gereden, ze zit zo lekker en ze was de rest van de les ook lief. Nou ja, als ik manda moest passeren met de caroussel zag je haar oortjes en die van manda in de nek liggen.
Nu zondag buitenrit! Duimen jullie allemaal voor mooi weer Gezellie met zijn allen op 1 engelandganger na naar buiten
Ik gaat heeeel hard duimen voor het weer . Het wordt nu ook alweer iets beter... De wind gaat ook alweer wat zakken en het zonnetje schijnt.... Als het nu morgen ook zo is .