De glansspray vond ze ECHT 3x niks. Dus ik heb het poetsen maar kort en simpel gehouden
.Dat wordt dus veel oefenen en dan is het vanzelf niet meer eng....
Na het poetsen ben ik met haar wezen wandelen. Ik dacht echt je kan hier nergens een rustig paadje vinden met een stukje natuur...
Dus ik liep in het begin steeds langs de weg in de berm waar auto's aardig hard rijden. Daar schrok ze ook steeds van
.Op een gegeven moment zag ik een zandpaadje en ben ik daar maar heen gegaan. Bleek dus dat het op een gegeven moment overging in een ruiterpad! Hee een leuke wandelroute gevonden
. Hele mooie natuur en je kan er heerlijk wandelen. Ook een leuke plek om foto's etc. te maken.Ik heb het kort gehouden want ze zou de wei opgaan dus ik ging weer terug. Ze ging gelijk grazen.
Vaak wel nog oplettend of er niks engs gebeurde maar daarna ging ze weer verder met eten.
Er zijn gelukkig lage draden met stroom erop dus dan gaat ze nergens onderdoor. Ze had gelijk in de gaten dat er stroom op stond want ik wilde haar nog een snoepje geven tussen de draden door maar ze kwam mooi niet in de buurt
. Wel prettig aangezien kleintjes bekend staan om uit te breken en ik moet er niet aan denken dat ze straks ergens de weg op loopt!Ik merk wel dat ik heeeeel voorzichtig ben nu met dit minipaardje. Stel als dit gebeurd stel als dat....
Ben bang dat haar wat overkomt, ik wil gewoon niet weer dat het loopt zoals bij mijn eerste minipaardje.
Dus ik moet mezelf soms echt wakker maken van: je moet ook genieten!! Niet alleen maar bezorgd zijn over dingen die zouden kunnen gebeuren..
.. Ik maakte me al zorgen toen ze in de wei was, stel dat ze ontsnapt etc. Maar op een gegeven moment zie ik wel in dat er niks engs gebeurd en ze niet ontsnapt haha.Helaas past haar zwart leren halster niet helemaal, er moeten echt gaatjes bij gemaakt worden dus die neem ik binnenkort even mee naar de schoenmaker. Die kan er vast wel een aantal gaatjes bij maken.
Dan kan ze die ook eens om! Het hoofdstel en bit pas ik volgende week wel een keer , wanneer ze al wat meer gewend is
.Hieronder een paar foto's van vandaag. De camera was mee maar het was al een oud ding en ik ken de camera helemaal niet meer. Dus de instellingen waren niet helemaal goed
. Mijn moeder hield Melody vast en ze is niet helemaal een paardenfan, laat ik het daarbij houden haha. Dus ze kon Melody maar niet stil laten staan wahaha heb me echt rot gelachen. Vandaar dat de foto's......flut zijn
.Als iemand langs wil komen om eens foto's te maken die goed zijn hoor ik het wel haha..
1) Hier nog in stal tijdens de poetsbeurt, ENG ENG ENG!

2) Van het erf af voor een lekkere wandeling, ze had er zin in.

3)

4)

5) De vacht onder haar ogen is nat,
dat had ik schoongemaakt, ziet er beetje gek uit
.
6)

7) Haar stal, voor haar net een ''inloopstal'' haha.
(oogt klein op de foto, maar kan ook gewoon een rijpaard in)

8) Lekker in de wei.

9) Begon net te sneeuwen toen ze in de wei stond
.
En natuurlijk sneeuwt het weer vandaag, dus ik hou buienradar in de gaten en dan zie ik wel hoelaat ik naar stal ga vandaag. Hopelijk krijgen we gauw weer dat zonnetje en warmere temperaturen!
Ik wil vandaag ook met haar gaan wandelen, en morgen ga ik kijken wat ze kent van het longeren.
Vorige eigenaar zei dat ze het wel een beetje kende, dat ze weet dat ze rondjes moet lopen.
Maar heb geen idee hoe ze is met overgangen enzo dus dat zien we morgen allemaal wel weer
. 

het mooie weer moet eraan komen, kun je weer wat meer buiten rijden in de bossen! 
En met rijden is die ook heel erg pittig