Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heb je geen startpas meer voor nodig je kan gewoon BB starten bij elke vereniging en wedstrijd. Dus bv ook bij de Boekhorstruiters.
. Het is leuk om inderdaad zo onderling is wedstrijdje te rijden maar niet met al te veel poespas eromheen
. En buitenrijden is ook gewoon lekker! Vooral in Noordwijk door bos en over strand! Dat mis ik ook wel!
Jij hebt wel altijd geluk, Antoinette, als je eraf valt doe je het gelijk goed. Beterschap, hoop dat je snel weer opknapt!
Hij was echt verbazingwekkend braaf. Ben er met touwhalster en 2 halstertouwen zonder zadel opgegaan, cameratas op mijn rug en gaan. Onderweg wat mooie foto's kunnen maken en heb hem langs de weg bij beuk bij de bushalte tussen de fietsenrekken geparkeerd en er weer opgestapt. Mazzel vroeg zich volgens mij af wat hij daar moest. Helaas met oversteken even eigenwijs paard wat niet van stilstaan hield, gelukkig een grasberm. Eten zorgt ervoor dat hij stilstaat. Ook nog stukje gedraafd zonder problemen.
. Stoer hoor! Ook leuke foto's inderdaad, zag ze op facebook langs komen!
. Gelukkig zijn het beide analfabeten wat paarden betreft..
. Ik ben gezellig naar een vriendin in Tuitjenhorn geweest en vanuit daar zijn we gezellig samen Alkmaar in gegaan. Begonnen in een kroeg en daarna lekker restaurantje opgezocht waar we een hapje hebben gegeten. En om half 10 als laatste de deur uit gezet
. Geloof dat ze ons echt zat waren
. Bekend fenomeen en Claudia en ik aan het bijpraten zijn
.
.