hijs echt leeuukkk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 
Haha, klinkt heel cliché maar dit zin de dagen waarop ik gewoon geniet van het leven
Heeeerlijk gereden op een paard dat ik verder totaal niet ken, heerlijk getutteld, gewoon super!
Dus :] Heeft Willie de ouwe helemaal gehapt
Maar goed.
). Maar goed, nou gaat ze dus even doorgeven dat ze ons wel een leuke match vond enzo 
aangezien ik vanaf dan een beetje minder moet gaan doen
Hoop voor je dat het wat word !
Astor schreef:Oooo kirstennnnwat heb jij nou weer naar dennis gestuurd
Lekker bne jij zeg ..
Wel Rox het zadel geven en niet zo'n knap paard als Victor
Dat is gewoon discriminatie van vossen ,
dat kan echt niet mankpoot
Pff..

!!
. Wat een hondje ! 
Het ging niet echt super goed ofzo, tenminste, het zal er vast niet heel erg goed uit hebben gezien, maar voor mijn gevoel was het toch wel een soort van overwinning
Gewoon dat het liep, en toen ik het gaspedaal eenmaal wat had uitgetest, ook door mijn zweep af en toe zachtjes te gebruiken, ging ze echt wel lekker lopen! Nu maar hopen dat het wat wordt
, jaa eerste keren gaan nooit perfect hahha Kirsten_S schreef:Jaa indd. Maar in het begin is het altijd moeilijk. Dan wil je zo goed mogelijke indruk achterlaten. Vooral niet té hard een tikje geven, jaa eerste keren gaan nooit perfect hahha
Gewoon even laten stuiteren op haar kont en het was weer voorwaarts genoeg voor een paar stappen
Het probleem met mijn uitstekende voeten was trouwens ook meteen verholpen... Ben toch wel benieuwd of het nou door 't paard (de stijgbeugels?) komt of omdat ik met allstars reed... 
.
.
Ik lig morgen de hele dag aan het strand (behalve 's morgens) met m'n vakantiedinnetje van vorig jaar
dus ik kan niet naar de springwedstrijd komen
ik weet zeker dat ik de uitslag hier wel hoor!
??