Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mntj schreef:Jij gaat toch ook buiten de deur naar les? Geeft degene ook les aan andere? Als dat zo is wil ik wel een keer met je mee. Misschien ook iets voor mij???vabdaag maar weer eens met slof gereden. erg relaxt.
ga ik er maar ff inhouden denk ik.
wil in juni weer gaan starten. hoop ik.
moet nodig weer naar les.
. ATE schreef:deze kreeg ik van meelen echt schattig om te zien zou willen dat mijn gaai zo was
http://a1257.v97730.c9773.g.vm.akamaistream.net/7/1257/9773/V001/covery.download.akamai.com/9773/fansites/petstar/video/2005/01/petstar_einstein.wmv?MSWMExt=.asf

_sandra schreef:word volgens mij wel bbq -en zaterdag, meiden van kootwijk!!! voorspellingen zijn volgens mij wel goed!!!
. LIQUITA schreef:_sandra schreef:word volgens mij wel bbq -en zaterdag, meiden van kootwijk!!! voorspellingen zijn volgens mij wel goed!!!
Als we Piet mogen geloven komt het zaterdag idd met de BBQ helemaal goed. Maar niet te vroeg juigen hoor. Ach, zonder BBQ wordt het ook vast erg gezellig. Ik heb wel zin in alvast wat voorpret voor onze vakantie.
Zaterdag komt ook met warm weer en zonnige perioden, maar de bewolking neemt wel toe. Overdag 19 tot 21 graden

LIQUITA schreef:_sandra schreef:word volgens mij wel bbq -en zaterdag, meiden van kootwijk!!! voorspellingen zijn volgens mij wel goed!!!
Als we Piet mogen geloven komt het zaterdag idd met de BBQ helemaal goed. Maar niet te vroeg juigen hoor. Ach, zonder BBQ wordt het ook vast erg gezellig. Ik heb wel zin in alvast wat voorpret voor onze vakantie.
Zaterdag komt ook met warm weer en zonnige perioden, maar de bewolking neemt wel toe. Overdag 19 tot 21 graden

. Sanniiy16 schreef:ook niet zo een zin om alle blz terug te lezen (A)
ik lees wel altijd mee maar ik ben af gelopen weekend naar belgie geweest..
de vader van me beste vriendin heeft een hersen tumor.. ( wonen in belgie.. )
dus ff daarheen om een soort van afscheid te nemen..
we weten niet hoelang het nog gaat duren :'(
meelen schreef:Over een uurtje is als het goed is de regen voorbij, dat maakt het dan alweer minder triest.
Heb maar lekker een trui aangetrokken, ik vond het koud.
meelen schreef:Jij hebt vast niet naar de weersverwachtingen geluisterd.
Harde wind en van het westen uit regen.