eergisteren met rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Cool, wanneer?
, ik blijf het een leuk paardje vinden! Ik heb alleen het idee dat hij in galop af en toe te diep gaat lopen. Maar zeker weet ik het niet
xEmy schreef:jaa inderdaad (ook best logisch)
maar mijn oude ponykamp, dat is pas geliefd!
het is niet alleen een ponykamp, wel twee keer per dag paardrijden, maar er zijn altijd ook allemaal kindjes die niet kunnen rijden, en het is eigenlijk een soort boederij waar allemaal pony's staan, en die worden alleen met de kampen bereden..!
verder is het echt een kamp voor iedereen, en zooo leuk en gezellig, bijna iedereen die gaat komt er weer terug!
maar dat kamp heeft niet eens een site ofzo, allemaal mond op mond reclame, maar er was altijd één weekend dat je kon bellen, bv. op zaterdag 15 januari om 9 uur kon je bellen, en vanaf dan waren de lijnen echt non stop bezet!
moest je maar zien dat je er doorheen kwam, want er waren altijd kinderen die niet konden omdat alles al vol zat, en als je dan zondag belde hadden ze aan de andere kant van de lijn echt een vet schorre stem!![]()
nu doen ze een loot systeem, dus er zijn altijd kinderen die uitgeloot worden, en dat zijn er ook best veel, je bent nooit zeker van je plek!
terwijl ze de hele zomer door kampen doen, maar iedereen wil er zoo graag naartoe!
ik ga er dit jaar ook weer heen, want het is gewoon zoo geweldig, maar wilde ook zoo graag naar t Reelaer, en nu mag het!![]()
moet wel een kamp zelf betalen waarschijnlijk maar dat heb ik er zeker voor over
.
. no offense hoor dat heb ik alleen maar gehoord!
xSannee schreef:Haha ja dat denk ik wel ja
Dat is nogal vaak met manege's
Wel lekker goede reclame xD
Op welke dag rijd jij Iris? Jij rijd toch op t Reelaer?
Welke week ga je op JT? En op wie wil je dan?

Ik ga in week 27, van 4 to 10 juli
Ik weet niet echt op wie ik wil. Gewoon een leuke
Maar Maroc lijkt me wel erg leuk. Vorig jaar reed ik op Arizona

Superpony
IsabelvS schreef:Nee, maar het is heel bekend.
Maar het is best wel een beetje onverantwoord enzo toch of niet?. no offense hoor dat heb ik alleen maar gehoord!