Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:Ik ook, zoiets als die foto. Hangt er ook vanaf hoe die loopt, maar meestal gaat 't neusje naar beneden tot bijna op de grond.
terorita schreef:Melanieetjuh schreef:Ik ook, zoiets als die foto. Hangt er ook vanaf hoe die loopt, maar meestal gaat 't neusje naar beneden tot bijna op de grond.
maar dan rijd je hem toch naar beneden

)
Melanieetjuh schreef:In de draf hé
Niet met instappen.
XxNimezxX schreef:heey an ik zag jacky op jastrade rijden..jacky zat heeeul gespannen maar jas liep wel erg mooi!

__Esther__ schreef:Melanieetjuh schreef:In de draf hé
Niet met instappen.
Sommige paarden moet je na een paar rondjes stappen lekker in de galop los werken.
Dus dat zal dan ook in lang en laag moeten. Is dat slecht? Nee, want waarom zou je een paard met een super galop gan los werken in de draf terwijl dat juist zijn slechte punt is? Daar pest je hem alleen maar mee.
dat je de volgorde stap/draf/galop moet aanhouden is echt allang achterhaalt
? Elja schreef:gister op boefebeest gereden.
nou nou ..
ik vertel wel een andere keer hoe het ging

Sabinee__ schreef:* Heeft een discussie op een fora * .
Wat is bestaan ?
Dit thema houdt mij momenteel heel erg bezig. Allereerst de vragen:
Wat is bestaan? Wanneer bestaat iets? En bestaat er überhaupt wel iets, of is er zelfs niets dat niet bestaat?
Hoe kunnen wij het bestaan van iets bewijzen, en kunnen we bewijzen dat iets níet bestaat?
Wat denken jullie, haha?
Melanieetjuh schreef:Wat vinden jullie van dat nieuwe stukje in mijn paardengedeelte?
!

Melanieetjuh schreef:Photofiltre.
Oewwhh! Ik ben nu Mijn Renpaarden aan het dowloaden!
Hoop dat het nu eindelijk lukt!
Dat spel ligt hier al 3 jaar! En nog nooit wat mee gedaan! Altijd problemen met installeren,.