Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. 

LIQUITA schreef:Ik moest werken vandaag, ben dus nog niet bij Liquita geweest, maar de dierenarts is wel. Ze vertelde me (voicemail) dat haar been nog dik is, ze weer antibiotica geprikt heeft en een zalfje heeft afgegeven om die plek in d'r kootholte in te smeren. Morgen komt ze weer prikken en dan hoor ik "hoe verder". Het gaat dus nog niet echt beter.
meelen schreef:Ik ben ook even wezen 'luchten' op de manege.
Tornado z'n bordje opgehangen EN HET PAD GEVEEGD.![]()
Sasje was er ook met een lekker dik ingepakte hand.
Ik denk dat ik Maandag even op Kalinka ga proefrijden

ATE schreef:meelen schreef:Ik ben ook even wezen 'luchten' op de manege.
Tornado z'n bordje opgehangen EN HET PAD GEVEEGD.![]()
Sasje was er ook met een lekker dik ingepakte hand.
Ik denk dat ik Maandag even op Kalinka ga proefrijden
jammer maar maandag werk ik wil je wel ff zien op kalinka al denk ik dat het prima gaat hoor
meelen schreef:Leuk hoor Daniëlle.
Nogmaals veel succes
LIQUITA schreef:De dierenarts zei vanmorgen tegen mij dat haar been nog dik was. Maar vanavond was haar been een stuk dunner, dus de antibiotica lijkt aan te slaanIk moest werken vandaag, ben dus nog niet bij Liquita geweest, maar de dierenarts is wel. Ze vertelde me (voicemail) dat haar been nog dik is, ze weer antibiotica geprikt heeft en een zalfje heeft afgegeven om die plek in d'r kootholte in te smeren. Morgen komt ze weer prikken en dan hoor ik "hoe verder". Het gaat dus nog niet echt beter.
. Duimen dat het er morgen nog beter uitziet, en even vragen of ze dan alweer wat meer mag belasten. 

meelen schreef:Ik ben al bezig hoor
meelen schreef:Ga nu ook afsluiten en lekker naar m'n bedje.
(ben al weer aardig opgeknapt, alleen nog wat hoofdpijn telkens)

smuidra schreef:meelen schreef:Ga nu ook afsluiten en lekker naar m'n bedje.
(ben al weer aardig opgeknapt, alleen nog wat hoofdpijn telkens)
Hoop dat het beter met je gaat..
Kom je ook eens op die gezellige dinsdagavond rijden???????? See you![]()
![]()
![]()
) Hackie schreef:Super Daan!
(Straks zitten alle manege veldt bokkers in het buitenland)