KimLittle schreef:Nee natuuuuurlijk niet! Ik heb haar hier en daar natuurlijk wel gecomplimenteerd met de gave foto's op haar hyves... maar da's geen spammen, da's blijk geven van waardering.
Idd dat was ook mijn idee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KimLittle schreef:@[***]: Mocht je een celrubbertje willen proberen voor op de neus, geef dan ff een seintje. We hebben hier stapels van de spul liggen, in verschiedene hardheden.
Ik zal idd wel een seintje geven. Na de vakantie ga ik met Eef wat privelesjes afspreken om ons weer te concentreren op dat Whis meer haar achterhand moet gebruiken en minder op het bit moet gaan hangen. Het verschil was wel te merken gisteren dat ze alsnog probeerde op het bit te hangen maar dat dat dus niet lukte
Maarja, ze had echt gewoon last van d'r neusje dus is het sneu om door te rijden. 
Zoiets zou ik natuurlijk nooooooit verzinnen. Hoogstens modderpony

Je kon ons dus echt opvegen!! Totaal niet bang! Zusje van 2 was ook compleet verliefd op alle paarden. Dus we hebben 2 cowgirls erbij. 

Graceful schreef:Oja, m'n buurmeisje is inderdaad verliefd op Cowboy. Ze belde me net wanneer ze weer mocht paardrijden. Heeft de smaak helemaal te pakken. Ze was echt stoer, 6 jaar, eerste lesje en ze heeft al een cowboy galopje gedaan!! Toen Albertine vroeg wat ze nog meer wilde doen kreeg ze als antwoord 'kan ie ook springen?'![]()
![]()
![]()
![]()
Je kon ons dus echt opvegen!! Totaal niet bang! Zusje van 2 was ook compleet verliefd op alle paarden. Dus we hebben 2 cowgirls erbij.

Dan gaan we daarna weer lekker poldercrossen