Binar schreef:Nou ik ben ook weer ff online
Een pyromanenhalster, is dat niet gewoon een kaptoom???![]()
Heb vandaag niet meer gewerkt. Bij de tandarts is er een foto gemaakt van kies, en ja hoor, ontstokenGelukkig waren ze zo aardig om een andere afspraak af te zeggen zodat ik vanmiddag meteen behandeld kon worden
Wel pas om 15.10, en ik stond om 12.00 daar al buiten!! Ik zag het niet meer zitten om ff te werken en dan weer terug te moeten, dus heb ik me ziek gemeld (heb helaas wel mijn overheerlijke Italiaanse bol met rosbief moeten missen
)
Ben lekker bij mijn ouders een bakkie wezen doen... Daarna dus terug naar tandarts, lekker verdoofd, flink gepeurt in de kiesen noodvulling erin.
Moet maandag mijn eigen tandarts weer bellen voor vervolgafspraak.
Dalijk lekker pijnstiller innemen voordat de verdoving is uitgewerkt, heb gelukkig van mijn pa wat extra pijnstillers gehad![]()
Ben nu net thuis, ga zo eerst ff een uurtje plat en daarna de stalletjes doen, hoorde van John dat de beessies lekker losstaan![]()
En nu maar hopen dat ik dalijk echt minder last heb van die kiesErger dan vanochtend kan het denk ik niet meer worden
![]()
Madje en Melis & fam, fijne vakantie
Oww jahh dat zou ook kunnen dat het zo heet!! haha..
En idd Madje fijne vankantie.. en Melis tegen jou zeg ik het pas zondag.. haha..
Gelukkig waren ze zo aardig om een andere afspraak af te zeggen zodat ik vanmiddag meteen behandeld kon worden
)
en noodvulling erin.
Erger dan vanochtend kan het denk ik niet meer worden

,
.

.