Ik heb mijn mondeling afgesloten met een 7,5 Nu tot vanavond niks te doen, dus denk maar dat ik mn neus leeg ga pulken ofzo haha Heb daarnet al even mn paspoort opgehaald (half uur wachttijd ), dus we kunnen deze zomer in ieder geval op vakantie
Heb al de hele week weer de goede lijn te pakken qua rijden. Misschien komt mijn wedstrijd iets te vroeg, maar goed. Dat zien we zondag wel..Hoop nu ze ook het land op gaan, dat Wally de lente in dr hoofd een beetje kwijt raakt
Ja je les zag er góed uit, tenminste het stukje wat ik zag. Nou vandaag 1 e keer dat ik de knop kon gebruiken en het viel niet mee om er dich bij te komen, de stoeptegel lag ongelukkig en mijn arm was daardoor te kort. Bij rijbaan verlaten lukte het beter maar moest ik nog wel rekken. Mijn zitje zit in het midden op de koets toen ik net lekker bezig was kwam mijn juf erbij rijden met haar paard en dat lukte. Het was de eerste keer dat hij koets in de baan zag.
Ik heb morgen 2 juryleden waar ik nog nooit van gehoord heb. Ben benieuwd hoe de pony zich gedraagd en of ze lekker jureren. Hoop op een lekker gevoel na mijn rit. daarna gaat E lekker even rondje Waalsdorpervlakte doen en dan komen we weer thuis. Monster gaat dus niet het land op.(tenminste niet deze week)
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-12 16:01
Desteney_ schreef:
Ik merk op dat we een nieuw systeem hebben in de, denk ik, buitenbak?
Klopt alleen moet de paal nog beetje afgewerkt worden. Om te voorkomen dat je paard in een gat stapt ligt er een stoeptegel en een pion.
Oh ben benieuwd!! Naar het nieuwe systeem Vooral de vraag hoe knollie daar dan weer op gaat reageren. Ze zal wel weer denken dat de wereld vergaat ofzo
Oeh, me lesje ging vandaag best wel goed! Pony liep lekker en ze vond het erg jammer om te stoppen . Ze schrok zich het apenzeur toen er een brommer langs reed wat een grappige reactie opwekte bij haar Maar weer veel geleerd!