Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hestejente schreef:ik houd nooit zo van hard gaan!SuusKiiss schreef:In de bak! Ik vind een strand/Bosrit wel leuk maar ik ben altijd een bangeschijtertje!
Waar ben je dan bang voor![]()
Maar wat gaan we nou doen? Ik vind de film een leuk idee, zijn er nog andere voorstellen?

ben net wakker hier. had een beetje een druk dagje gister. moest in die oliebol/wind semm nog binnen gaan zetten gister. is was echt supernat !Georgette schreef:Bella staat nu in de tweede stal, naast Starlet, in de lange gang. Beauty in de stal van Bella, zodat Mini naast Binky komt te staan. Mini heette overigens eerst Dribbel, maar Annet is nog steeds op de automerkentour. Wel erg toepasselijk dit keer.
Do, klopt dat je vorige week op Femke zat. Annet wil af van de vaste paarden, dus moet zoveel mogelijk wisselen. Kan ik dus niets aan doen...

mini is idd wel een leuke naam! maar ik vraag me af waar ze toch steeds de ruimte vendaag halen. de manege zit al erg vol