Geef ook nuttige tips van het kalmeren van nerveuze honden als je die weet
niet elke hond blijft natuurlijk lief staan bij het horen van een tondeuse o.i.d. success iig!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
niet elke hond blijft natuurlijk lief staan bij het horen van een tondeuse o.i.d.

Ik kwam erachter dat ik niet genoeg voor hem voelde. Voel me er wel echt k*t over want ik heb hem nu wel echt gekwetst en daar hou ik echt niet van! Hij voelt zich nu dan ook super verdrietig en vind het heel erg jammer. Hij vind het ook wat onverwacht want hij heeft niks aan me gemerkt, en dat klopt ook wel een beetje want ik wilde het eerst voor mezelf duidelijk hebben voordat ik hem ergens bang mee zou maken. Maar eigenlijk toen ik hem maandag belde met dit nieuws dat ik twijfelde wist ik het eigenlijk wel al. We hebben toen even een radiostilte gehad maar vanavond heb ik hem dan toch weer gebeld. Ik baal er wel ook echt van. Je ziet het toch graag goed eindigen maar wij waren dan dus gewoon niet voor elkaar gemaakt. 

ik moet ongeveer 20 uur per week werken om het huisje en studie te kunnen betalen, alleen de meeste vacatures die ik vind zijn voor 0-12 uur per week op wisselende tijden, dus twee baantjes combineren is dan lastig.