Onze eerste sprongetjes
http://www.facebook.com/video/video.php ... 1705&saved
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Lucy schreef:bij het fp kwamen we ook een keer iemand tegen, in r eentje aan het rijden met alleen een neckrope in het bos.
dat zou ik ook niet zomaar doen.. ook geen halster om ofzo..
doe dan op zn minst een halstertje om zodat je hem normaal vast kan houden als je af moet stappen..
kim345 schreef:En wauw ik ben jaloers op jouw achtertuin simone! Welk gebied is dat? Vlakbij laag soeren?
Leuke foto's ella!
miejmoon schreef:kim345 schreef:En wauw ik ben jaloers op jouw achtertuin simone! Welk gebied is dat? Vlakbij laag soeren?
Leuke foto's ella!
Haha het is de achtertuin van Twis heze staat helaas niet thuis( nog helaaser is ze niet van mij
)
Maar het is de posbank, bij rheden, velp, rozendaal dat is een deel van de veluwe
_Linn_ schreef:Proef gehaald!227 punten en een 2e plek. Alleen btj jammer dat opeens de volgende x niet doorgaat. Denk dat ze vinden dat ze te weinig anime hebben en het dus wat minder willen gaan doen. De komende x zou iemand (die ik ken van fp...Willemieke) gaan jureren en zij heeft mij om een of andere reden vrij hoog staan en ik haal dus altijd me punten bij haar. Dus ik had nu al kunnen zeggen dak me punten heb. Ik wilde wel erg graag meedoen dus ookal had ik dan niet naar de prijsuitreiking gekund omdat we die middag naar miss saigon gaan. En de keer erna is 19 febr en dan kan ik ook niet want dan is Steph jarig en ben ik het weekend daar. Dus ik kan nu pas in maart (als er dan is iig) pas weer starten, btj jammer dus.
Nu ga ik zo naar de tram om maar weer naar Leeuwarden te gaan. Vakantie is helaas voorbij.