Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SsSimonee

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:31

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:35

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:08

Zo ik heb egt HEERLIJK gereden!!! In het begin had ik iets van auw, auw, ayw! Maar op een gegeven moment was ik warm en me stuitje dus ook en toen had ik er niet egt last van. Ze was op een gegeven moment heeerlijk aan me been en toen was het wijken wat ik deed wel een 7 waard! Zondag hopelijk dus ook!!

En ik moet van Marlous zeggen dat zij het ook heeel fijn vond gaan op Never!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:32

_Lucy schreef:
bij het fp kwamen we ook een keer iemand tegen, in r eentje aan het rijden met alleen een neckrope in het bos.
dat zou ik ook niet zomaar doen.. ook geen halster om ofzo..
doe dan op zn minst een halstertje om zodat je hem normaal vast kan houden als je af moet stappen..

Idd leuk dat je het kan en zo maar mochten ze zich toch losrukken of zo, je hebt volgens mij niks te vertellen met zo'n nektouwtje...

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:33

En wauw ik ben jaloers op jouw achtertuin simone! Welk gebied is dat? Vlakbij laag soeren?

Leuke foto's ella!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:15

Jeeeej ik heb een mail terug uit Spanje! :D Het is mogelijk dat ik vanaf oktober daar op die stal kan werken! :D Nu dus maar weer een mail terug sturen met een hele bups vragen! :D

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 14:22

oh wat leuk Linn!! :D

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 10:43

leuk Lin!
Auwie ik heb gisteren met mijn vinger tussen de deur gezeten en een kar voor de vaat op mijn werk. Ik wilde de kar terug in het restaurant zetten zodat de gasten hun dienbladen na het eten daar in kunnen zetten, maar het is altijd een hele truuc om die deur open te houden en tegelijker tijd die kar er door te rijden aangezien die deuren dichtklappen. Nou ging het dus niet helemaal goed en zat ik er tussen met mijn vinger. Nu is mijn nagel half blauw/paars/rood/roze en doet super veel pijn! Het is ook een beetje dik maar veel minder erg dan ik had verwacht. Viel zelfs bijna flauw van de pijn dat heb ik echt nog nooit gehad! Ben benieuwd is het er gewoon uitgroeid of dat mijn nagel er af gaat vallen...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:22

Nou me proef kon beter...maar ook slechter. Ik weet het niet... Maar had ook wat meer last van me stuitje vandaag dus zat niet echt lekker. Ik zie het wel.
En die stomme hond van me instructrice heeft mijn broodjes opgegeten!!! Had twee pistoletjes met kaas en salami, had er egt zin in! Me tas zat schijnbaar gewoon dicht en me broodjes zaten in een zakje.... Maar de zijkanten van me tas zijn een btj open en daar is die schijnbaar tussen gegaan :( Ik heb dinsdag en vrijdag ook al patat op dus wilde daarom vandaag gewoon broodjes eten...

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:40

kim345 schreef:
En wauw ik ben jaloers op jouw achtertuin simone! Welk gebied is dat? Vlakbij laag soeren?

Leuke foto's ella!

Haha het is de achtertuin van Twis he :P ze staat helaas niet thuis( nog helaaser is ze niet van mij :()
Maar het is de posbank, bij rheden, velp, rozendaal dat is een deel van de veluwe :)

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:33

Hoihoi
Ik ben van plan deze zomer ook naar het fjordenpaard te gaan op kamp.
Dus ik dacht ik ga hier eens buurten en kijken wat jullie van het fjordenpaard vinden!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:53

Hallo welkom! Ik ga niet meer op kamp (te oud...) Maar ga er nog wel huren en vind het er nog steeds erg leuk!! Is het de eerste keer dat je erheen gaat?

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 14:58

auww Ella.. zulke dingen kunnen zooooooo'n pijn doen!

sorry linn, moest toch wel een beetje lachen toen ik het las :P maar is natuurlijk heel vervelend als je geen brood meer hebt.

Hallo Remark,
leuk dat je ook naar het fp gaat :D ik denk dat iedereen hier je kan vertellen hoe gezellig en leuk ze het er vinden :D en hoe jammer een deel het vind dat ze te oud zijn :P
weet je al in welke week je gaat? ik ga in week 4 (21-28 Juli)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 15:21

miejmoon schreef:
kim345 schreef:

Leuke foto's ella!

Haha het is de achtertuin van Twis he :P ze staat helaas niet thuis( nog helaaser is ze niet van mij :()
Maar het is de posbank, bij rheden, velp, rozendaal dat is een deel van de veluwe :)

O ja daar heb ik wel eens van gehoord. Super dat dat zo dichtbij is!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 16:08

Proef gehaald! :D 227 punten en een 2e plek. Alleen btj jammer dat opeens de volgende x niet doorgaat. Denk dat ze vinden dat ze te weinig anime hebben en het dus wat minder willen gaan doen. De komende x zou iemand (die ik ken van fp...Willemieke) gaan jureren en zij heeft mij om een of andere reden vrij hoog staan en ik haal dus altijd me punten bij haar. Dus ik had nu al kunnen zeggen dak me punten heb. Ik wilde wel erg graag meedoen dus ookal had ik dan niet naar de prijsuitreiking gekund omdat we die middag naar miss saigon gaan. En de keer erna is 19 febr en dan kan ik ook niet want dan is Steph jarig en ben ik het weekend daar. Dus ik kan nu pas in maart (als er dan is iig) pas weer starten, btj jammer dus.

Nu ga ik zo naar de tram om maar weer naar Leeuwarden te gaan. Vakantie is helaas voorbij.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 16:09

hee,
nou ik weet nog niet in welke week ik ga want een vriendin gaat misschien ook mee dus dat moeten we dan nog even bekijken.
maaaar wat ik me dus afvraag, tot hoe oud zijn de mensen die er komen?
En de leiding, zijn dat leuke meiden met niet al te veel (eeritante) regels?
hahahah ik heb nog veeeel meer vragen maar laat ik hier eens mee beginnen xD

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 16:10

ik vind het leuke leiding :j

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 16:18

Zoo net reservering gedaan voor ronostrand :D
van 7 tot 14 juli gaan we weer lekker een weekje daarheen en elke dag rijden :) nu al zin in!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 16:25

Suuskipje schreef:
Zoo net reservering gedaan voor ronostrand :D
van 7 tot 14 juli gaan we weer lekker een weekje daarheen en elke dag rijden :) nu al zin in!

Leuk! Wij gaan denk niet meer deze zomer. Steph zit 3 weken in Afrika en ik kan het geld wel gebruiken voor naar Spanje.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 16:35

Ja dat begrijp ik zeg :)

Wordt alweer het vierde jaartje :)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:01

ik ga ook niet, heb maar 3 weken vakantie... en ga wss met patries naar de camping waar rianne werkt!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:20

Britt_Sisi schreef:
ik ga ook niet, heb maar 3 weken vakantie... en ga wss met patries naar de camping waar rianne werkt!

3 weken maar? Hoezo zo kort?
Ik heb juist heel lang vakantie, ik ben begin juni al klaar met school. Dus ik wil van juni t/m sept doordeweeks 's morgens in het asiel werken.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:31

mag niet langer vrij bij de hema...
en ga op buitenlandse stage een deel in mn vakantie..

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:31

_Linn_ schreef:
Proef gehaald! :D 227 punten en een 2e plek. Alleen btj jammer dat opeens de volgende x niet doorgaat. Denk dat ze vinden dat ze te weinig anime hebben en het dus wat minder willen gaan doen. De komende x zou iemand (die ik ken van fp...Willemieke) gaan jureren en zij heeft mij om een of andere reden vrij hoog staan en ik haal dus altijd me punten bij haar. Dus ik had nu al kunnen zeggen dak me punten heb. Ik wilde wel erg graag meedoen dus ookal had ik dan niet naar de prijsuitreiking gekund omdat we die middag naar miss saigon gaan. En de keer erna is 19 febr en dan kan ik ook niet want dan is Steph jarig en ben ik het weekend daar. Dus ik kan nu pas in maart (als er dan is iig) pas weer starten, btj jammer dus.

Nu ga ik zo naar de tram om maar weer naar Leeuwarden te gaan. Vakantie is helaas voorbij.

Maar het is ook niet leuk als je je punten haalt omdat diegene je kent.
Het is leuker als je ze echt verdiend hebt!

Ach ik kan ook pas eind maart weer starten :P Na een winterstop van een paar maanden!
Maar dan zie je er wel echt weer naar uit :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:37

Britt_Sisi schreef:
mag niet langer vrij bij de hema...
en ga op buitenlandse stage een deel in mn vakantie..

Oh leuk! Waar ga je heen?