Lay schreef:Bijna....
S.v.p. iedereen leuke foto's van zijn of haar stal met paard, leuke foto's, werk foto's en een foto van jezelf...en een leuk zinnetje zoals; 'mijn paard is voor mij...........'
wanneer wil je dit hebbewn ??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
of heb je haar een beetje onder druk moeten zetten :p
arme kaar met die foto hihi. Ik zal eff een foto zoeken van mij en tank haha 
beetje ondeugend maar als hij dan eenmaal loopt... 

Was de 2e keer (afgelopen zomer ook al een keertje). Ik hoop dat ik het ooit ga leren om die lenige sprongen uit te zitten, ik ben dat helemaal niet gewend zo'n wiebelpaard! Evita kon hoog bokken, maar daar bleef ik zonder zadel zelfs prima op zitten. Yade bokt niet, ze is niet eens stout maar ze schrikt, schiet de lucht in en draait 180 graden en het volgende moment zat ik op haar kont. En daarna dus in het zand
amber2202 schreef:Lay schreef:Bijna....
S.v.p. iedereen leuke foto's van zijn of haar stal met paard, leuke foto's, werk foto's en een foto van jezelf...en een leuk zinnetje zoals; 'mijn paard is voor mij...........'
wanneer wil je dit hebbewn ??
haha kijk maar email adres op aanvraag en anders pb 

Jetta schreef:Tip voor topictitel.....:
Midden Delflandse meiden zetten door! ( ja toch?)
of: Midden Delflandse dames razen door!
Ik heb het woord ' Stal' er uit gelaten, we zitten immers verspreid over stallen.
Ik heb het woord ' roddels ' eruit gelaten omdat ik mijn buik daarvan vol heb. (degenen die het meest roddelen beschuldigen anderen van roddelen enzo....)
Laten we iets leuks verzinnen!
Deze MD dame stormt door!
heb al wel lekker schemaatje van kay gehad haha Gaan syb en ik ff trainen.. Ahum