Ik heb 4 daagjes wintersport geboekt!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

NeverMind was wel behoorlijk aan de frisse kant, kon merken dat ie de kou voelde, RENNEN op me been xD whahaha ik dacht echt omg die eerste galop hij gaar me toch weg crossen... maar viel mee, pas na n keertje middengalop begon het geren... maar kon het ook wel aardig terug rijden
En hij heeft maar 1 keer een kort momentje in de favoriete houdinkje gelopen (met ze kin op ze borst lekker is je hand hangen, wat voor een minder ervaren ruiter als heel cool aan de teugel lijkt te voelen
) was is wel heel blij mee
Maar we gingen ook zwepen race doen, en ik ree expres al zonder zweep, daar werd ie best heet van xD hihi
(marjo zat op Gijs, danouck op Castro, sandra op Rianca, nadine op King en timon op Concorde en thomas gewoon op Jet natuurlijk xD) 
_Linn_ schreef:Woow waar is iedereen? Ik denk, ik kom terug van me werk en heb wel antwoord van Marlous ofzo
Heb vndaag echt relax gewerkt voor een keer, stond achter de bar en het was niet druk maar ook niet zo rustig dat ik uit me neus zat te eten. Geen zeurende collega's vndaag, heel relax.
!
dus wil m doorgeven als t ware

)